Een amd netbook.

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Dag,

Ik heb 1 vraagje, komt er nog een amd netbook dus bijv. een 10" netbook met amd chipset zoals de 780g?
Een netbook die net zo zuinig is als de intel netbooks alleen wat betere grafische prestaties heeft en niet te duur is? te duur = duurder dan €500,-.
Komt dit nog?

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 16:56
Durf het je niet te zeggen, mijn glazen bol is weg voor een APK. Misschien kun je eens een mailtje sturen naar AMD? Of neem even contact op met Jomanda of zo, misschien dat die het weet.

serieus, dat kan je toch niet weten? als er al iets bekend was had het wel op de frontpage gestaan |:(

• EdwardvGelder
Ik zal Jomanda even contacteren ;)
Nee maar het kan toch zijn dat er wat nieuws was dat ik gemist heb of dat de fp gemist had?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
EdwardvGelder schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:51:
Ik zal Jomanda even contacteren ;)
Nee maar het kan toch zijn dat er wat nieuws was dat ik gemist heb of dat de fp gemist had?
Wat je hier zegt is dat je dus totaal niks zelf hebt gezocht. tweakers / google etc. hebben het antwoord voor je.

AMD is bezig met een netbook concept. Maar het is er nog niet. En een 780G in een netbook...
Netbook moet toch zuinig zijn lijkt me. Dus dan is een 780G totaal overkill er voor.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 16:56
Inderdaad, JFGI.

• EdwardvGelder
Nee maar ik heb wel is wat gelezen over een amd netbook alleen weet ik niet meer waar.
En ik kan het niet vinden op google, maar ik bedoel ook geen 780g ook al zeg ik die, ik ben nog niet zo thuis in de chipsets van amd, maar gewoon 1 die zuinig is maar waar wel een beetje igp op zit.

Edit: laat ook maar doe maar een slotje op ik ga wsl de Samsung NC-10 kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door EdwardvGelder op 09-11-2008 00:31 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
AMD is bezig, maar tot nu toe heb ik alleen een moederbordje gezien met een 1 of 1,5GHz AMD Sempron 64. Over netbooks is nog niks gezegd. Dat bordje moet wel dit jaar nog uitkomen, maar netbooks verwacht ik pas volgend jaar van AMD kant. De chipset wordt in ieder geval een M690E als ik me niet vergis. Aan de andere users, de 780G zal er niet snel in komen, een M780G daarentegen zou echt niet vreemd zijn ;)

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.