Bluetooth audio tussen 2 Macs

Pagina: 1
Acties:

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik probeer muziek te streamen via Bluetooth van mijn Macbook naar mijn Mini (die aan mijn hifi set hangt). In theorie zou dit moeten kunnen (Leopard heeft A2DP support, en op Windows is dit vrij simpel) maar bij het pairen van de Macs krijg ik Services: None (Voorzieningen: Geen). De andere Mac komt er ook niet bij als input en output bij de Systeemvoorkeuren/Geluid.

Ook met mijn telefoon krijg ik de muziek niet naar mijn Macbook en Mini gestreamed (krijg alleen DUN en File Transfer als services). Weet iemand wat hier precies aan de hand is? Kan Leopard niet als Audio Sink werken?

[ Voor 11% gewijzigd door Dreamvoid op 08-11-2008 21:20 ]

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:16

franssie

Save the albatross

Hoi - dat gaat helaas niet lukken. Via een draadloos netwerkje is dit hetgeen het er dichtste bijkomt >> http://www.rogueamoeba.com/airfoil/speakers.php

Ik heb eenzelfde opzet thuis met een mac mini als media (video & MP3 server) aan een TV maar heb er dus gewoon een airport express bijgekocht om muziek te streamen maar het is heel irritant dat apple twee audioingangen in bezit heeft terwijl één toch echt ruim voldoende is!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar