Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scarlet opzeggen i.v.m. overname door Belgacom

Pagina: 1
Acties:

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:25
Ik hed een vraagje met betrekking tot het volgende nieuwsbericht: nieuws: Isp Scarlet komt toch in handen van Belgacom

Ik ben niet bepaald te spreken over Scarlet (NL). Traag internet, (zeer) slechte service.
Dus ik wil er zo snel mogelijk vanaf, maar volgens het contract zit ik er nog een dikke 5 maanden aan vast. Heb ook al aangegeven ben bevestigd gekregen dat mijn abonnement stop gezet wordt nadat de 2 jaar voorbij zijn. Die 2 jaar zijn voorbij ergens op het einde van maart 2009.

Maar nu is mijn vraag, kan ik nu al overstappen i.v.m. de overname? Zo ja, wat moet ik precies doen? ik wil namelijk naar Tele2 toe.

2 nieuwsberichten die ik nog tegen kwam:
http://www.nu.nl/news/183...oor_overname_Scarlet.html
http://www.tijd.be/nieuws..._verkopen.8101331-435.art

deze 2 sites spreken elkaar dus tegen......

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zolang er niets aan de voorwaarden veranderd mag je niet zomaar opzeggen. Het feit dat Belgacom Scarlet overneemt zal voorlopig alleen maar in naam zijn, en normaal geen effect hebben op je verbinding.

Oftewel: jammer maar helaas.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:44

DinX

Motormuis

Ze hebben daarstraks op het radionieuws verteld dat 1 van de voorwaarden voor de toelating van de overname was dat bestaande Scarlet klanten kosteloos hun abonnement mochten opzeggen. Dus niet jammer maar helaas.

[ Voor 56% gewijzigd door DinX op 08-11-2008 19:50 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DinX schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:48:
Ze hebben daarstraks op het radionieuws verteld dat 1 van de voorwaarden voor de toelating van de overname was dat bestaande Scarlet klanten kosteloos hun abonnement mochten opzeggen. Dus niet jammer maar helaas.
Dat is dan een behoorlijke uitzondering. Verrassend.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• martjah
DinX schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:48:
Dat wil ik dus eigenlijk zeker weten, aangezien sites/nieuwsberichten elkaar tegen spreken.
En naar de scarlet helpdesk bellen om het te vragen is zeker geen oplossing, voorgaande ervaringen hebben mij geleerd dat de meeste geen kennis hebben van internet/telefonie en ook niet bepaald op de hoogte zijn van ontwikkelingen m.b.t. scarlet

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• martjah
Pagina: 1