Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug][Abo] FP custom layout niet opgeslagen bij uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ik had naar aanleiding van dit topic tijdelijk mijn FP layoutinstellingen veranderd door middel van het weghalen van het vinkje bij Persoonlijke frontpagesamenstelling gebruiken. Nadat ik het een en ander gecheckt had, wilde ik de instellingen weer activeren, maar toen zag ik dat de layout zich naar default had gereset. Omdat ik al zolang tegen een custom layout zat te kijken, kostte het even moeite om het weer zo in te stellen dat ik weer de layout had die ik gewend was en volgens mij heb ik het nog niet goed.

Kortom, is het mogelijk dat wanneer je het vinkje uitschakelt bij Persoonlijke frontpagesamenstelling gebruiken, je layoutinstellingen wel bewaard blijven en dus automatisch weer geactiveerd bij de inschakeling van hetzelfde vinkje?

En om mijn eigen topic te hijacken, wanneer is het mogelijk om de FP-tracker geheel uit te schakelen? Ik kan het wel doen met een custom CSS, maar dat is lelijk en ik zie veel liever een vinkje. Ik heb de tracker nu naar rechts gezet, zodat'ie niet zoveel opvalt, maar ik wil 'm uit hebben :p

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Kortom, is het mogelijk dat wanneer je het vinkje uitschakelt bij Persoonlijke frontpagesamenstelling gebruiken, je layoutinstellingen wel bewaard blijven en dus automatisch weer geactiveerd bij de inschakeling van hetzelfde vinkje?
Dat zou ook zo moeten zijn. Ik heb het ook uitgeschakeld staan maar mijn eerdere instellingen staan wel gewoon nog in de textarea.
En om mijn eigen topic te hijacken, wanneer is het mogelijk om de FP-tracker geheel uit te schakelen?
Daar kunnen wij geen uitspraken over doen. Dergelijke features staan niet vast ingeplanned ofzo en vooralsnog eten we niet uit ons neus.

Intentionally left blank

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
crisp schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:09:
[...]

Dat zou ook zo moeten zijn. Ik heb het ook uitgeschakeld staan maar mijn eerdere instellingen staan wel gewoon nog in de textarea.
textarea :? Ik bedoel dit ding:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zSZREKjgPl9N0jmTELNptGx8/full.png
Dus niet de CSS-instellingen (die dus wel blijven bewaard bij uitvinken). Als ik hierboven een aanpassing maak, ik sla deze op, dan laat'ie mijn custom FP layout (dus niet CSS) zien, maar mocht ik het vinkje uitzetten (dus de default FP laten zien), dan 'vergeet' ie de instellingen en kan ik weer overnieuw beginnen wil ik het weer aanzetten.
[...]

Daar kunnen wij geen uitspraken over doen. Dergelijke features staan niet vast ingeplanned ofzo en vooralsnog eten we niet uit ons neus.
Duidelijk :) Ik had het eigenlijk niet moeten vragen, want ik weet dat jullie daar geen uitspraken over doen. Maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn verstand, sorry.
Ik ga wel met CSS klooien, ik kijk wel in ABO of ik ergens een template oid kan vinden.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Glaanieboy schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:44:
[...]

textarea :? Ik bedoel dit ding:
[afbeelding]
Dus niet de CSS-instellingen (die dus wel blijven bewaard bij uitvinken). Als ik hierboven een aanpassing maak, ik sla deze op, dan laat'ie mijn custom FP layout (dus niet CSS) zien, maar mocht ik het vinkje uitzetten (dus de default FP laten zien), dan 'vergeet' ie de instellingen en kan ik weer overnieuw beginnen wil ik het weer aanzetten.
Ah, excuse me. Ja, die worden gereset naar de default wat inderdaad niet altijd handig is (de mogelijkheid om te resetten naar default zou wel wenselijk zijn maar niet standaard moeten zijn).
[...]

Duidelijk :) Ik had het eigenlijk niet moeten vragen, want ik weet dat jullie daar geen uitspraken over doen. Maar mijn nieuwsgierigheid won het van mijn verstand, sorry.
Ik ga wel met CSS klooien, ik kijk wel in ABO of ik ergens een template oid kan vinden.
Uiteraard staan er al rules die van toepassing zijn bij het verbergen van de tracker in onze eigen css (.notracker). Als je die toepast samen met een #utracker { display: none; } ben je er eigenlijk al :)

Intentionally left blank

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor het verbergen van je tracker, doe het volgende:
1. Plaats je tracker rechts.
2. Gooi onderstaande css in je Custom stylesheet:
Cascading Stylesheet:
1
2
#utracker { display: none; }
#page.trackerright { padding-right: 0; width: 966px; }

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Bedankt heren :)

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-11 07:29

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Harm schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:18:
Voor het verbergen van je tracker, doe het volgende:
1. Plaats je tracker rechts.
2. Gooi onderstaande css in je Custom stylesheet:
Cascading Stylesheet:
1
2
#utracker { display: none; }
#page.trackerright { padding-right: 0; width: 966px; }
Wordt de positie van de tracker (links of rechts) lokaal (cookie oid) of centraal (user setting) opgeslagen?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

centraal

Intentionally left blank

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

crisp schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:54:
Ah, excuse me. Ja, die worden gereset naar de default wat inderdaad niet altijd handig is (de mogelijkheid om te resetten naar default zou wel wenselijk zijn maar niet standaard moeten zijn).
Vanaf nu worden de instellingen van de custom frontpage onthouden en is er een checkbox gekomen om te resetten naar de default settings :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.