Belkin N Router Installatie

Pagina: 1
Acties:

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11-2025
Hier heb ik een Belkin N Router maar de installatie CD is kwijtgeraakt door de eigenaar.
Ik kan nergens een installatie setup vinden op internet. Boekjes zijn ook allemaal weg.

voor het installeren van de Router is sowiso een Installatie cd nodig, weet iemand waar kan ik misschien setup van installatie downloaden?

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Waarom heb je een cd nodig, kan je niet gewoon naar het ip van het toestel surfen?

March of the Eagles

• kardox
Hacku schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:14:
Waarom heb je een cd nodig, kan je niet gewoon naar het ip van het toestel surfen?
Nee dat gaat niet, lampje van MODEM op de Router blijft aan en uit knipperen ( oranje ), en daarna heb je ook Internet lampje maar die brandt niet. Bekabeling en Wireless lampjes branden wel.

Internet provider is @home.

[ Voor 3% gewijzigd door kardox op 08-11-2008 18:28 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Krijg je echt helemaal niks als je het ip van de router in je browser ingeeft?

March of the Eagles

• kardox
Hacku schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:28:
Krijg je echt helemaal niks als je het ip van de router in je browser ingeeft?
192.168.2.1 is ip van router, maar dat werkt niet heb ook andere combinaties 1.1 1.0 geprobeerd.

• jayb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
Heb je toevallig windows vista ???
Door alle onzinnige beveiligingen heb ik mezelf wezeloos gezocht naar de manier om in te loggen op mijn wireless router (had hetzelfde probleem als jij ook boekjes en dergelijke kwijt).

Ga naar netwerk centrum en zet daar zaken als netwerk detectie en dergelijke aan op die manier kan je vaak wel plots je router op de juist manier zien en alsnog inloggen.

Greetz
J

• kardox
jayb schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:40:
Heb je toevallig windows vista ???
Door alle onzinnige beveiligingen heb ik mezelf wezeloos gezocht naar de manier om in te loggen op mijn wireless router (had hetzelfde probleem als jij ook boekjes en dergelijke kwijt).

Ga naar netwerk centrum en zet daar zaken als netwerk detectie en dergelijke aan op die manier kan je vaak wel plots je router op de juist manier zien en alsnog inloggen.

Greetz
J
helaas ze zijn van Vista overgestapt naar XP.
ondertussen heb ik handleiding gevonden van een MODEM/ROUTER Belkin N Router.
Internet Status lampje brandt niet dus betekent geen verbinding met Internet.
Ik vind @home altijd zo onhadig. ik heb zelf Tele2 ik hoef een router aantesluiten en heb gelijk verbinding zonder gedoe.

Ik heb paar keer Router gereset maar dat helpt niet.

Erg onhandig van Belkin dat ze geen Software installatie setup nergens in hun website hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door kardox op 08-11-2008 18:48 ]

• jvd-nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
Als je een IP krijgt via DHCP kun je gewoon naar je default-gateway surfen. De status van de WAN interface is daarbij totaal niet relevant lijkt me.

• kardox
Ik heb nou Router meegenomen thuis en heb hier op Tele2 aangesloten, en alle lampjes branden gelijk, ik hoef 2 keer op de Belkin verbinding klikken en heb ik gelijk internet.

Waarom gebeurd dit niet als ik @home provider probeer. Moet je nou echt vijftig keer Modem van @home reseten voor dat ie router verbinding heeft met internet. dit is toch duidelijk een zeer negative nadeel van @home!

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-01 11:17
Met een beetje googelen, had je kunnen vinden, dat een aantal modems van @home, pas een nieuw IP uitdelen aan een router of pc na de stroom er een paar minuutjes af te halen en weer aan te zetten.

Bij het verwisselen van routers, ziet het modem van @home een ander mac adres, en geeft dan blijkbaar geen nieuw IP

[ Voor 21% gewijzigd door Basement op 08-11-2008 19:55 ]

• kardox
Basement schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:53:
Met een beetje googelen, had je kunnen vinden, dat een aantal modems van @home, pas een nieuwe ip uitdelen aan een router of pc na de stroom er een paar minuutjes af te halen en weer aan te zetten.

Omdat er volgens mij een ander mac-adres gezien word door het modem van @home.
dat bedoel ik nou zeer slecht van @home. Ik heb in totaal 4 keer stroom uitgehaald 3 keer gereset maar blijkbaar moet ik zo doorgaan tot ie uiteindelijk verbinding heeft. @home bah .....

EDIT: Stroomkabel van de router maar liefst 8 keer aan en uit gehaald en eindelijk heb ik verbinding. @home is helemaal top!!! |:( |:( |:(

[ Voor 10% gewijzigd door kardox op 09-11-2008 00:03 ]

Pagina: 1