MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Dan zit er niets anders op dan radiogolven lijkt me, kijk anders eens naar de specs van de logitech, die kan tot 2 meter vanaf de ontvanger
Lijkt me dat je zelf al het juiste antwoord hebt gegeven.
IR zou ik nooit aan beginnen, te storingsgevoelig.
IR zou ik nooit aan beginnen, te storingsgevoelig.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
OK, maar zijn er ook die verder dan twee meter gaan want ik wil via mijn tv kunnen internetten en gamen dus heb wel iets meer, 4?, meter nodig
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Verwijderd
Logitech geeft idd 2 meter op, maar de praktijk wijst uit, dat als er weinig storingsbronnen zijn, die 4 meter wel te overbruggen zijn.
IR zuigt. Ik heb een IR joypad, maar dat ding werkt voor geen meter
Ik heb hier zelf de Logitech Desktop Pro liggen, die werkt makkelijk bij 4 meter hoor. Ik heb hem zelfs voor de gein eens meegenomen naar de andere kant van het huis, het werkt dan nog steeds
Verwijderd
Hey,
Ik heb nu al een jaar de Logitec cordless desktop (keyboard en muis). Dat draadlose met radio werkt perfect. Als ik films op de tv kijk (DIvX !!) kan ik alles met de muis bedienen. Perfect. Moet je wel de ontvangen/zender aan de pc een beetje 'zichtbaar' leggen. Dat verhoogt het bereik aanzienlijk.
Enige nadeel van de muis was de lichte kogel. Maar daar heb ik gewoon een zwaardere uit een oude muis ingedaan. Problem solved.
In short: een aanrader, die Logitec shit...
da-Lynx
Ik heb nu al een jaar de Logitec cordless desktop (keyboard en muis). Dat draadlose met radio werkt perfect. Als ik films op de tv kijk (DIvX !!) kan ik alles met de muis bedienen. Perfect. Moet je wel de ontvangen/zender aan de pc een beetje 'zichtbaar' leggen. Dat verhoogt het bereik aanzienlijk.
Enige nadeel van de muis was de lichte kogel. Maar daar heb ik gewoon een zwaardere uit een oude muis ingedaan. Problem solved.
In short: een aanrader, die Logitec shit...
da-Lynx
wat heb ik hier aan toe te voegen ?
nou als je voor draadloos gaat ga dan voor logitech.
En aangezien logitech alleen maar goed spul maakt en ze geen ir in hun assortiment hebben ...
en ik heb wel eens met ir gewerkt traag langzaam en lang niet alles komt aan
nou als je voor draadloos gaat ga dan voor logitech.
En aangezien logitech alleen maar goed spul maakt en ze geen ir in hun assortiment hebben ...
en ik heb wel eens met ir gewerkt traag langzaam en lang niet alles komt aan
.
Verwijderd
Ok, na al die logitech-reclame wil ik toch een beetje anti-reclame kwijt: mijn cordless desktop komt 3 meter. En geen donder verder, ook niet met gloedjenieuwe batterijen. Ontvanger optimaal neergezet, maakt niets uit. Misschien dat ik er nog een keer een ander antenne op maak. Het is een 27Mhz gevalletje.
Ach wat maakt het ook uit, gebruik toch een MS-Natural keyboard.
Ach wat maakt het ook uit, gebruik toch een MS-Natural keyboard.
Pagina: 1