Ik heb sinds kort een ATi HD 3650 met daaraan 2 1400x1050 schermpjes. Met mijn vorige videokaart, een GF 7600 GT kon ik instellen dat beide schermen als 1 gezien werden, met een resolutie van 2800x1050. Dus een taakbalk over de hele breedte en als je een venster maximaliseerd, gebruikt het de volledige desktop.
Ik krijg dit echter niet voor elkaar met het Catalyst Control Center. Horizontal span functionaliteit zit er wel in, maar die heeft maar een beperkte set resoluties, 2800x1050 staat hier niet tussen. Nu heb ik met Powerstrip een custom resolutie toegevoegd, maar zodra ik de boel op horizontal span zet en met Powerstrip de custom resolutie van 2800x1050 activeer, schiet de boel terug naar de Clone-modus, met elk van beide schermen op een virtuele resolutie van 2800x1050, die dan gedownscaled wordt naar 1400x1050 (dus alles ziet er half zo smal uit).
Ik heb Catalyst 8.10 en de meest recente versie van Powerstrip gebruikt.
Enig idee hoe ik toch een horizontal span op mijn gewenste resolutie kan maken?
Ik krijg dit echter niet voor elkaar met het Catalyst Control Center. Horizontal span functionaliteit zit er wel in, maar die heeft maar een beperkte set resoluties, 2800x1050 staat hier niet tussen. Nu heb ik met Powerstrip een custom resolutie toegevoegd, maar zodra ik de boel op horizontal span zet en met Powerstrip de custom resolutie van 2800x1050 activeer, schiet de boel terug naar de Clone-modus, met elk van beide schermen op een virtuele resolutie van 2800x1050, die dan gedownscaled wordt naar 1400x1050 (dus alles ziet er half zo smal uit).
Ik heb Catalyst 8.10 en de meest recente versie van Powerstrip gebruikt.
Enig idee hoe ik toch een horizontal span op mijn gewenste resolutie kan maken?
|| Vierkant voor Wiskunde ||