Toon posts:

DVD speler die .srt (ondertiteling) ondersteund?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een DVD speler die .srt ondersteund icm DivX bestanden.
Ik heb gezocht in winkels maar de verkopers konden mij er niks over vertellen, ook in de handleidingen die op 't internet staan staat nooit iets over .srt of .sub bestanden.

Weten jullie hier misschien iets meer over?

Groetjes.

Verwijderd

Mijn vreselijk oude philips dvd-speler die ik toendertijd voor €30 heb gekocht (dvp3010) ondersteund het gewoon.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb nu ongeveer 8maanden een Aristona ADV439/12 die ik gekocht heb voor +-35,--. Hij ondersteund DivX en .srt-bestanden. Dat ding bevalt mij echt enorm. Ik was namelijk voor de aankoop een beetje sceptisch over een DivX dvd-speler (bang voor vastlopers, strepen/artifacts door het beeld, audio/video niet synchroon), maar dat ding werkt echt perfect. Nog nooit probleem mee gehad.

Je ziet ze nu nog steeds regelmatig voor ongeveer dezelfde prijs in de aanbieding bij Blokker, Prijstopper ed.

edit:
overigens, mocht je gaan Googln.....wat hier staat: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=54931 dat elke film in een aparte map moet, heb ik nooit meegemaakt. Ik begrijp ook niet waarom die mensen daar last van hebben :S want ik gooi gewoon altijd een zooi DivX-bestanden in één map of in de root, selecteer het af te spelen bestand, selecter het gewenste srt-bestand en spelen maar.

[ Voor 28% gewijzigd door temp00 op 08-11-2008 17:38 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Mijn Cyberhome snapt het ook. De Blokker-player van m'n vriendin snapte het ook, maar keek niet naar de titel: 1 willekeurige .srt werd bij elke film op de disk afgespeeld...
Van de Mediamarkt-21-euro-player die ze nu heeft (het Blokker-ding ging kapot binnen de garantie: geld terug) heb ik het nog niet getest...

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:35
Lifetec / medion ding van de aldi doet het ook :P