Acer 6530g loopt vast / freeze

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik heb sinds vorige week een Acer 6530g in mijn bezit.
Op zich een prima laptop, maar hij blijft op de meest rare momenten vastlopen.
-scherm bevriest terwijl ik gewoon aan het internetten ben (dus onder normaal gebruik)
-ik werk 2 uur op mijn laptop zonder problemen, ga weg, en scherm staat op zwart als ik thuis kom

en zo gaat het maar door.
Heb al een schone vista ultimate installatie gedaan, met hetzelfde verhaal.
Is er nog iemand die hier last van heeft, of gewoon weet wat het is :) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:45
Misschien kun je even kijken of er een nieuwe BIOS update is ? Acer brengt wel vaker nieuwe biosen uit die zorgen voor meer stabieliteit

Anders zou ik hem gewoon rma sturen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Nano2009 op 08-11-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
weet niet, maar als ding nog geen week oud is, zou ik der echt mee terug gaan. Kom nou, als je ding week hebt, en je merkt die week al dat hij kuren heeft...

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tja, heb al zitten denken om hem RMA te sturen, maar dan ben je hem weer een maand kwijt :s

en helaas nog geen bios-update te vinden.
Zie net wel wat errors in mijn usb-poorten, ff aan het zoeken voor nieuwe drivers nu....
Maar alle ideeen zijn natuurlijk welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:54
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

note: Pak de hangen en opstarten troubleshooter. Die zul je met een laptop nooit helemaal kunnen doorlopen maar probeer zoveel mogelijk. Mocht je er niet uitkomen, maak dan een duidelijker topic aan. Zeg alles wat je weet (specs van de laptop), wat je hebt geprobeerd en wat de uitkomst daarvan is (dus niet "hij doet het niet"). Wij kunnen hier niks mee. Wij zijn in principe blind en moeten dmv jou info kijken wat er mis is en dat kunnen we niet met je huidige post in ieder geval. Er kan van alles mis zijn... Kapot geheugen, slechte HDD, instabiele driver etc etc.

Dit topic is gesloten.