Hallo allemaal laatst heb ik een snoertje gelegd van mijn cassette deck naar mijn lijningang, dus als ik nu een cassete aanzet hoof ik het door mijn speakertjes
de bedoeling is is dat ik een bandje aanzet en dat hij opneemt en automatisch de nummers ( allemaal concerten van 60 minuten per kant met verschillende nummers ) als apart mp3tje maakt, ik heb overal gezocht maar kan niets vinden!!!
Los van je nog al warrige TS, hoe moet een audiorecorder (zoals audacity bijv.) weten wanneer een livenummer is afgelopen? Ik denk dat je beter kan digitaliseren, en daarna knippen. Mooi klusje voor een regenachtige zondag.
En, ik wijs je even op Registratievoorwaarden / korte FAQ en Het algemeen beleid en dan vooral deze. Dan snap je ook waarom dit topic gesloten wordt.
Verder kan het geen kwaad je echt iets meer in te leven in de "forumetiquette" hier.
En, ik wijs je even op Registratievoorwaarden / korte FAQ en Het algemeen beleid en dan vooral deze. Dan snap je ook waarom dit topic gesloten wordt.
Verder kan het geen kwaad je echt iets meer in te leven in de "forumetiquette" hier.
[ Voor 8% gewijzigd door teacher op 08-11-2008 16:47 ]
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
![]()