[iPod touch] Muziek naar PC kopiëren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 21:47
Hey, ik ben dus zelfs ongelofelijk stom geweest en ben vergeten mijn itunes map te backuppen.

Ik heb mijn PC opnieuw geinstalleerd en wilde dus weer even mijn bibliotheek vullen en bleek dat de itunes map niet op mijn externe schijf stond. Nu heb ik dus een dik probleem aangezien dit wel wat GB's aan data zijn. Nu staat alle muziek wel nog op mijn 16 GB ipod touch.

Is er geen mogelijkheid dit van de ipod touch af te halen en zo weer op mijn pc te krijgen?
(nu heb ik yamipod al gelezen hier op tweakers maar deze is helaas niet voor ipod touch en iphone...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Welke firmware heb je?

Copytrans schijnt het te kunnen. Zal wel geld kosten. Ik vraag naar je firmware omdat je hem eventueel zou kunnen QuickPwn-en, dan heb je toegang tot het filesystem van je iPod en zou je de bestanden er ook kunnen afhalen. Ze staan echter wel in een aparte structuur, en of je ze vervolgens 1-2-3 in iTunes kan zetten weet ik niet..

[ Voor 89% gewijzigd door Muthas op 08-11-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Ik heb firmware 2.1.1 (niet Jailbroken) het is een ipod touch 2G dus is niet mogelijk te jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Probeer dan Copytrans. Ze zeggen dat het werkt met de iPod touch, maar hebben het nergens over de 1G/2G. Wel alleen op Windows, maar lijkt me een goede kanshebber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Bedankt, alleen jammer dat ik deze moet betalen (anders maar 100 songs) misschien weet iemand aan alternatief? Ik heb het waarschijnlijk maar 1 keer nodig dus.
Ondertussen zal ik al kijken of ik het programmatje toch in een donker hoekje kan bemachtigen.

EDIT: Het is gelukt :D, ik heb: '4 media ipod to PC Transfer v2.1.6' gebruikt deze is met wat 'zoeken' wel gratis te krijgen. In ieder geval bedankt voor de hulp

[ Voor 24% gewijzigd door RVE_NL op 08-11-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even aanvullend op bovenstaand topic: is dit echt de enige manier om je muziek terug te krijgen?

Bij mij is m'n laptop met al m'n muziek gestolen. Vervelend genoeg, maar als ik nou ook nog illegale programma's moet gaan downloaden om m'n eigen muziek terug te krijgen... Houdt Apple geen rekening met dit soort gevallen en bieden ze zelf niet iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:12:
Even aanvullend op bovenstaand topic: is dit echt de enige manier om je muziek terug te krijgen?

Bij mij is m'n laptop met al m'n muziek gestolen. Vervelend genoeg, maar als ik nou ook nog illegale programma's moet gaan downloaden om m'n eigen muziek terug te krijgen... Houdt Apple geen rekening met dit soort gevallen en bieden ze zelf niet iets aan?
Ik heb vroeger een freeware programma gebruikt om mijn muziek via mijn Ipod Touch weer terug op mijn PC te krijgen, ik denk echter niet dat Apple zo moeilijk hierover zal doen en tevens hoop ik zelfs dat Apple in iTunes met een knopje "Copy Ipod Touch/Iphone Library to PC" komt want dit is denk ik toch een issue. :z

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 16:10
Ik denk eerlijk gezegd wel dat ze hier moeilijk over doen:
wanneer je gewoon muziek van je ipod/iphone kan halen dan zou het apparaatje filesharing wel erg makkelijk maken :P

5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 17:30
Je bedoeld: ongeveer net zo makkelijk als het nu met bijna elke telefoon, mediaspeler, usb-stick of externe hardeschijf kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Het grote verschil is dat Apple de grootste online muziekwinkel heeft. Het is niet dat ze daar nou zoveel mee verdienen, maar de platenmaatschappijen zullen het niet leuk vinden als Apple het mogelijk maakt om zo gemakkelijk muziek terug te kopiëren naar je computer.

Overigens staan in de AMD FAQ de nodige methodes om muziek terug te kopieren naar de computer vanaf o.a. de iPod touch.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1