Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een Sony Z4500 gekocht en over het algemeen ben ik tevreden, maar soms heb ik het gevoel dat de kleuren paars en roze wat teveel overheersen. De TV biedt enkel de mogelijkheid om de kleursterkte te verminderen en daarmee los je dat niet op.
Ik vroeg of ISF-calibratie mogelijk en/of zinvol is? En zo ja, hoe werkt het dan? Gaat de monteur dan in een menu waar hij toegang heeft tot RGB-waarden, gamma etc.?
Graag jullie commentaar.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ISF calibratie zinvol?
Ja

Hoe het werkt?
Maakt dat iets voor jou uit? Het uiteindelijk resultaat telt. Of de monteur daar de LCD voor moet vervangen voor een plasma scherm, een andere beeldchip in plaatst,..... zou me aan men reet oxideren. Zolang het resultaat maar goed is.

Gaat hij een menu in?
Ja een service menu waar de waarden worden afgesteld.

Kan ik dat zelf?
Ja dat kan jij maar jij hebt geen toestel om de waarden te meten dus schiet niet op.

Kan ik niet de waarden van iemand overnemen?
Ja dat kan jij maar iedere scherm is anders dus dat schiet niet op.

Kan ik de zoekfunctie gebruiken?
Geen id :?

[ Voor 13% gewijzigd door Chevy454 op 08-11-2008 16:37 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02 20:23

alwinus

Tweaked

ga naar www.htforum.nl. Daar kan je alles vinden over calibraties en je eventueel inschrijven voor een calibratie ronde aan huis :)

En of het werkt? Ja!