Ik ben benieuwd wanneer de dual gpu coolers voor de 3870 X2, 4850 X2 en 4870 X2 bljven. Met RivaTuner kan ik mijn 3870 X2 op een redelijke temperatuur houden, maar de standaard fan heeft nu al last van speling, met irritant geratel als gevolg. Weinig zin om deze op te sturen voor garantie omdat ik dan voor een onbekende tijd zonder werkende pc zit, dus vraag ik me af waar de dual gpa coolers blijven, daar moet onderhand markt voor zijn
Je noemt welgeteld drie videokaarten die dual GPU's hebben, dat zijn me er nogal wat! (Ja, er zijn er meer, weet ik.) Op de hele markt zijn misschien een paar procent van de videokaarten dual GPU-kaarten, dus ik denk niet dat je kan zeggen dat er 'onderhand een markt voor is', want van die paar procent zal ook maar een klein deel voorzien worden van een alternatieve koeler.
Ik zeg niet dat ze er niet komen ofzo, maar het zou mij niks verbazen als ze uit zouden blijven.
Ik zeg niet dat ze er niet komen ofzo, maar het zou mij niks verbazen als ze uit zouden blijven.
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 08-11-2008 02:08 ]
The devil is in the details.
Daar ben ik me ook van bewust , maar blijf toch hopen. op meerdere X2 varianten van ATi en mogeijk andere producenten, met als gevolg bijpassende duel gpu coolers
Verwijderd
nieuws: Nieuwe Radeon HD 4870 X2 van Palit kost drie slots , Je moet er maar de ruimte voor hebben, maar dat lijkt me de beste heatsink op Air tot nu toe voor een X2. Je kan ook waterblocks nemen, die worden ook custom gemaakt. Dat scheelt een bult herrie. Wanneer de X2's en dergelijk meer mainstream gaan worden kan je een Dual-GPU koeling verwachten.
Ik denk meer een kwestie van geluk, ik zie een X2 kaart nou niet bepaald mainstream worden.
Hmm, goeie, hier heb ik nu ook nog nooit direct een blok voor gezien. Echter heb wel een blok voor water koeling gezien voor de 3870 X2 een tijdje geleden. Misschien waterkoeling dan wat voor je?
Pagina: 1