Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

krijg wel verbinding met netwerk maar niet met internet

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een acer laptop aspire 7720 met een draadloosd ontvanger. alleen krijg ik geen internet verbinding en wel lokaal netwerk. bij netwerkcentrum staat mijn pc router en internet. maar bij router komt onbekend netwerk te staan en krijg ik geen internet. ook als ik kijk bij het verbinding maken krijg ik geen ip adres.
wat heb ik verkeerd ingesteld?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen idee, maar wat je in ieder geval wel verkeerd doet is hetzelfde waar je van ons ook al een mail over hebt gekregen.
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Clients - Beleid hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook in safe modus, is het veel geheugen in gebruik, sinds wanneer?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Omdat ook deze keer weer veel te veel zaken ontbreken die je met iets meer inzet van jouw kant kan aanvullen gaat dit topic op slot.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.