Videokaart probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

• Elazul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05-2022
Hoi,

Het is mijn eerste keer dat ik probeer een nieuwe high end vidoekaart aan het werken te krijgen op een pc.
Ik moet een Club3D HD 4870 1024MB GDDR5 Overclocked Edition installeren, maar het werkt namelijke niet. Heb het kaart in de PCIe slot gesloten en terug het systeem aangedaan om te zien ofdat het werkt, maar er komt geen beeldsignaal. Ik neem aan dat ik de videokaart moet aansluiten aan pci express power cables, maar er zijn er geen te vinden in het systeem. Wat moet ik doen om deze gaande te krijgen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt er beter vanuit gaan dat niemand helderziend is, en dus ook niet bij je in de kamer is. Geef nauwkeurige informatie over wat je precies doet, en met welke componenten, dus merk ern type voeding, moederbord, etc etc. Want nu vertel je helemaal niets over je systeem of wat je precies doet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
Als je voeding geen PCI-e connector heeft betwijfel ik of hij sterk genoeg is voor een HD4870. Maar goed, mocht dat wel zo zijn, er bestaan verloopjes van 2x molex (4-pins) naar 1x PCI-e (6-pins). Misschien dat deze je kunne helpen. Zonder voeding kabels zal je videokaart inderdaad niet werken.

specs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt een videokaart die externe voeding vereist en je hebt die voeding niet. Dan is het geen wonder dat het geen beeld geeft...

Helaas is de info die je geeft onvolledig (welke voeding je hebt noemen is geen overbodige luxe...) en heb je zelf niet veel gedaan (of gemeld) om zelf naar een oplossing te zoeken. Daarom gaat dit topic dicht wegens te weinig inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.