Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

verkeerde usb poorten uitgezet

Pagina: 1
Acties:
  • 564 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

ik heb een probleem mijn usb poorten reageren niet meer op mijn externe dvd brander+alle usb sticks enzo nu dag ik om even de usb poorten uit te zetten maar nu reageren mijn muis en toetsenbord niet meer dus nu kan ik helemaal niks meer weet iemand hoe ik dit kan oplossen? :? :'(

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
- PS2 toetsenbord aansluiten?
- Bios gewoon resetten?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Cmos reset al geprobeerd?

Daarnaast zou het mogelijk moeten zijn om in de bios te komen, ook al staan alle poorten uit.

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:06:
- PS2 toetsenbord aansluiten?
- Bios gewoon resetten?
ps2 heb ik niet.
bios resetten? hoe doe je dat?

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoe doe je dat? :)
Modbreak:Gelieve niet twee keer achter elkaar posten. Je kunt prima in één post op twee quotes antwoorden

[ Voor 26% gewijzigd door dion_b op 08-11-2008 13:29 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cmos en Bios is hetzelfde*. Hoe je die kunt resetten (meestal een jumpertje, knopje of gewoon de batterij eruit) kun je vinden in de handleiding van het moederbord.

offtopic:
Misschien kun je wat aandacht besteden aan de interpunctie bij het typen van je berichten, want je openings post leest voor geen meter zo.

* Nee, technisch niet, maar vanuit gebruikers gezien wel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 07-11-2008 23:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hoe heb je de USB poorten uitgezet? In Windows of in je BIOS?

Verwijderd

Topicstarter
Admiral Freebee schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:12:
Hoe heb je de USB poorten uitgezet? In Windows of in je BIOS?
in windows

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Als je ze in windows uit hebt gezet; even de computer opnieuw opstarten en uit laten pruttelen, zodat de computer de USB poorten opnieuw kan installeren. Wat heb je overigens zelf al uitgevogeld en wat zijn je specs?

Beetje weinig inzet, het is wel de bedoeling dat je zelf ook het één en ander uitzoekt, GoT is geen helpdesk. Ook kan je, als je je post wilt aanpassen, het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knopje gebruiken aan de rechterzijde van je post. Meerdere reacties achter elkaar van dezelfde gebruiker is niet gewenst.

[ Voor 25% gewijzigd door Tomfish op 07-11-2008 23:16 ]

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
Als ze in windows uitstaan blijven ze ook uit.

ff in de bios USB uitzetten.
Windows opstarten. Dan ff harde reset en in de bios usb weer aan zetten.

Windows ziet na de tweede start de usb poorten als nieuwe hardware en zal weer installeren.

[ Voor 23% gewijzigd door SpiriTNL op 07-11-2008 23:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Xtresis schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:15:
Als je ze in windows uit hebt gezet; even de computer opnieuw opstarten en uit laten pruttelen, zodat de computer de USB poorten opnieuw kan installeren. Wat heb je overigens zelf al uitgevogeld en wat zijn je specs?
gedaan maar dan kom ik in het inlog scherm en me muis en toetsenbord werken nog steeds niet de specs bedoel je van de computer?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als je ze in apparaatbeheer hebt uitgezet en niet simpelweg verwijdert zullen ze ook niet opnieuw geïnstalleerd worden als je wacht in Windows.

De tip van SpiriTNL kan wel werken.

Verwijderd

Topicstarter
SpiriTNL schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:17:
Als ze in windows uitstaan blijven ze ook uit.

ff in de bios USB uitzetten.
Windows opstarten. Dan ff harde reset en in de bios usb weer aan zetten.

Windows ziet na de tweede start de usb poorten als nieuwe hardware en zal weer installeren.
Ik ben denk ik in de bios als ik me computer opstart staat er Bios Setup erop geklikt (f2 gedrukt) maar ik zie nergens iets staan voor usb :?

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Admiral Freebee schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:24:
Als je ze in apparaatbeheer hebt uitgezet en niet simpelweg verwijdert zullen ze ook niet opnieuw geïnstalleerd worden als je wacht in Windows.

De tip van SpiriTNL kan wel werken.
Inderdaad, verward met deinstalleren. Het hangt er dus van af ofdat ze alleen zijn uitgeschakeld, of ook gedeinstalleerd. :)

Verwijderd

Topicstarter
Xtresis schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:31:
[...]

Inderdaad, verward met deinstalleren. Het hangt er dus van af ofdat ze alleen zijn uitgeschakeld, of ook gedeinstalleerd. :)
nee heb ze alleen uitgeschakeld

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 13:07
Is safe mode van Windows geen optie? Dit kun je uitproberen door na dat de bios z'n ding heeft gedaan op F8 te drukken en te kiezen voor Safe mode.

Als dat werkt even je instellen aanpassen en dan herstarten.

[ Voor 19% gewijzigd door Graham op 07-11-2008 23:35 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Veilige modus opstarten van windows?

anders moet je met de isntallatie cd windows repareren denk ik.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Download devcon, boot in windows cmd modus, copieer devcon op je c schijf of wat ever, cd er naar en type
code:
1
devcon enable @usb\*

[ Voor 4% gewijzigd door Sayko op 07-11-2008 23:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sayko schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:39:
Download devcon, boot in windows cmd modus, copieer devcon op je c schijf of wat ever, cd er naar en type devcon enable @usb\*
kan je dat op een simpelere manier uitleggen want ik snap er zo niet veel van :?

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

code:
1
2
3
4
1. Google naar "devcon command line utility
2. Google naar "hoe start ik mijn windows in de command line functie",
3. Google naar "hoe je in de command line bestanden kan kopieeren"
4. Google naar "hoe je via de command line in een map kunt komen"

en dan

code:
1
devcon enable @usb\*

Verwijderd

Topicstarter
laat maar ik heb het al alles doet het weer:D als ik hem opnieuw opstarte en dan del ingedrukt houden deed die het weer dank jullie wel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Room42 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:11:
* Nee, technisch niet, maar vanuit gebruikers gezien wel ;)
Niet bepaald :o

CMOS heeft constante spanning nodig om bewaard te blijven, dus batterijtje eruit halen volstaat om het te resetten. BIOS zit op EEPROM en heeft geen spanning nodig om bewaard te blijven. Daarom is batterijtje verwijderen bij verkeerde BIOS flash geen oplossing...

Verder voldoet dit topic helaas niet aan de eisen die we stellen mbt zelfwerkzaamheid en info in topicstart. TS, je post geen specs, je lijkt niet zelf op zoek gegaan te zijn naar oplossingen (of meldt er in ieder geval niets over) en als anderen dingen voorstellen die je niet gelijk snapt stel je direct een wedervraag in plaats van gewoon even op zoek te gaan naar wat die termen betekenen. Alles bij elkaar nogal inzetloos, dus slotje.

P.s. we zijn niet allemaal mannelijk hier, dus om iedereen als "lid" aan te spreken is wat raar. Ook is GoT geen vereniging oid.

[ Voor 38% gewijzigd door dion_b op 08-11-2008 13:33 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.