Ik ben op zoek naar een monitor met een TV ingang, dus een coax ingang. Nu heb ik een kleine 37cm CRT naast mijn 206BW; heb veel liever een 22" of hoger met 1920x1200 en een coax in. Het idee heb ik van de Samsung 2032MW, die dat wel heeft. Het probleem met dat scherm is dat het voor mij nauwelijks een "upgrade" is qua computerbeeldscherm, en dat de design ontzettend lelijk is. Ik zag laatst zelf wel de 2443BW voor een erg redelijke prijs op de PW; deze heeft alle specs die ik zoek en ziet er erg mooi uit, maar geen coax in.
Ik vraag me dus eigenlijk af of er andere modellen of andere fabrikanten zijn die hetzelfde concept hebben geimplementeerd in hun grotere monitoren.
Verder heb ik eigenlijk niet echt eisen. Wil graag een reso van 1920x1200, DVI, 5ms of lager, goed design en verder zo laag mogelijke prijs.
Ik vraag me dus eigenlijk af of er andere modellen of andere fabrikanten zijn die hetzelfde concept hebben geimplementeerd in hun grotere monitoren.
Verder heb ik eigenlijk niet echt eisen. Wil graag een reso van 1920x1200, DVI, 5ms of lager, goed design en verder zo laag mogelijke prijs.