Sommige mensen....
Hoe weet je dat die dingen allemaal goed zijn?
processor in een ander bord getest deed prima
harddisk in andere laptop deed goed
batterij doorgemeten deed ook goed
tft scherm op andere laptop aangesloten deed perfect
Mainbordje doorgemeten voor zover dat ging en naar mijn idee goed.
maar doet het dus niet
harddisk in andere laptop deed goed
batterij doorgemeten deed ook goed
tft scherm op andere laptop aangesloten deed perfect
Mainbordje doorgemeten voor zover dat ging en naar mijn idee goed.
maar doet het dus niet
Sommige mensen....
kan je wel een monitor aansluiten? Om de grafische kaart te controleren.
ja ja netjes een goede werkende monitor aangesloten en die gaf ook zwart beeld op die laptop
dus video kaart naar de knoppen wat dan die zit op het bord in een laptop ken je dat vervangen ik zet zelf ook nog te denken aan fout geheugen
dus video kaart naar de knoppen wat dan die zit op het bord in een laptop ken je dat vervangen ik zet zelf ook nog te denken aan fout geheugen
Sommige mensen....
Is je geheugen niet gewoon kapot? Want dan start je laptop natuurlijk ook niet op.
Je zou ook kunnen proberen je laptop zo ver mogenlijk te strippen van onderdelen zodat alleen het minimum er nog in zit wat je nodig hebt, en als die het dan nog niet doet heb je een probleem.
Je zou ook kunnen proberen je laptop zo ver mogenlijk te strippen van onderdelen zodat alleen het minimum er nog in zit wat je nodig hebt, en als die het dan nog niet doet heb je een probleem.
ja
echter hoe kan ik testen of het geheugen het is rip ik alles er af moet ik wel ander geheugen hebben want zonder doet ie natuurlijk ook niks en ik heb niet een reserve geheugen modulle voor dat ding
en ja hij staat aan lampje brand en harddisk zoemt en cpu wordt een lekkere kachen
echter hoe kan ik testen of het geheugen het is rip ik alles er af moet ik wel ander geheugen hebben want zonder doet ie natuurlijk ook niks en ik heb niet een reserve geheugen modulle voor dat ding
en ja hij staat aan lampje brand en harddisk zoemt en cpu wordt een lekkere kachen
Sommige mensen....
Probeer gewoon het geheugen eruit te halen en hem dan aan te zetten. Meestal (als het geheugen het probleem is natuurlijk) doet ie het dan wel weer!
nee duh een pc zonder memmory doet niks dan blijft ook het scherm zwart..
teminste bij al mijn andere pc ervaringen was dat wel zo
Sommige mensen....
Verwijderd
Kan het de aansturing van je HD zijn. Heb t probleem zelf ook met mijn oude laptop.
Volgens mij is het de aansturing van je HD!! En dat is volgens mij niet te repareren. Jammer:'(
Volgens mij is het de aansturing van je HD!! En dat is volgens mij niet te repareren. Jammer:'(
bah
dus als de ide contoler naar de knoppen is krijg je geen beeld op een laptop ??
dus als de ide contoler naar de knoppen is krijg je geen beeld op een laptop ??
Sommige mensen....
Euh, het is met laptops meestal zo dat je een extra geheugen module erin kan stoppen hoor. Onboard zit dus ook geheugen. Kortom, je kan dus rustig je memory eruit halen. (als je dus een extra module hebt, anders houdt het op he)Op vrijdag 23 februari 2001 15:33 schreef Koelkasten het volgende:
nee duh een pc zonder memmory doet niks dan blijft ook het scherm zwart..
nee op dat bord zit geen ram en ik heb dus ook geen reserve simm
balen weer
balen weer
Sommige mensen....
iemand veder nog een idee
Sommige mensen....
Weet iemand nog iets om me veder te helpen
Sommige mensen....
Naar de lokale PC-boer gaan met labtob en daar FF wat mem lenen [in de winkel]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1