In het artikel nieuws: Eminent introduceert 1080p-mediaspeler wordt gezegd dat je op het apparaat in kwestie een Blu-Ray speler kan aansluiten"
Mijn reactie op het artikel op de FP was:Eminent heeft een mediaspeler aangekondigd die full hd-video kan afspelen. De Hdmedia 7070 heeft ruimte voor een interne harde schijf van maximaal 1,5TB en biedt ondersteuning voor onder meer bittorrent en nieuwsgroepen.
De Hdmedia 7070, die op Linux draait, kan films afspelen vanaf een externe harde schijf of een dvd- of blu-ray-speler, maar om bestanden op te slaan moet de gebruiker zelf een 3,5"-sata-harddisk kopen en inbouwen. Een Sigma Designs 8635-processor, die ook in andere Networked Media Tank-apparaten is terug te vinden, zorgt ervoor dat 1080p-films probleemloos kunnen worden afgespeeld en het apparaat biedt verder ondersteuning voor onder meer de bestandsformaten divx, wmv9 hd, mkv, vc1, mpeg1/2/3, avi en mov. Toekomstige codecs en functies kunnen volgens Eminent via firmware-updates worden toegevoegd
Ik kan op de site van Eminemt nergens terugvinden dat je een Blu-Ray speler kan aansluiten. Zie oa de datasheet: http://www.eminent-online...w/downloads/EM7070-UK.pdf Volgens mij klopt jullie bericht dus niet.Oja? Bij die andere NMT's was het probleem volgens mij dat ze geen (officiele) Blu-Rays kunnen afspelen omdat ze daarvoor de benodigde decodeersoftware/sleutels missen. Kan deze dat wel?
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade