[Laptop] Open maken / vervangen Hardeschijf Packard Bell IGO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_SplinteR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-03 19:24
Hallo,

Ik heb een Packard Bell IGO 6208. alleen de schijf is kapot. ik wil hem graag vervangen. maar ik krijg hem niet open. ik heb alle schroefjes losgemaakt. en dan probeer ik het boven gedeelte (met toetsen bord mousepad.) er af te halen. maar hij blijft achteraan nog vast zitten. en boven de DVD drive ook terwijl daar nergens meer schroefjes te zien zijn.

heeft iemand ervaring hiermee? of weet hoe het wel moet. of misschien iemand die een site weet waar je kan vinden hoe het moet. ik heb zelf al ge-google-ed maar ik kon helemaal niks er over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:28

Nick Name

SinFest!

Google is toch je vriend, maar je moet wel weten dat je op zoek bent naar een zgn service manual.

Hit nummer 1:
The manufacturer Packard Bell provides free service manuals. The are sort of buried an FTP server, so you need to look for item number of your laptop or notebook to find the appropriate documentation. Also Packard Bell offers community forums in different languages where you can ask questions.
bron

Als het goed is zou je met het item nummer via deze site een handleiding moeten kunnen vinden: ftp://ftp.packardbell.com/pub/itemnr/

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afgezien dat je beter in de handleiding kunt kijken, heb je geen klepjes aan de onderkant? Dit was in elk geval het geval bij de laptops die ik allemaal in m'n handen heb gehad.

Om de bovenkant van een laptop los te halen moet je meestal eerst de bovenste strip (boven het toetsenbord) los halen. Deze zit b.v. bij een Toshiba Sattelite vastgeklikt. Je moet ze voorzichtig losklikken (wrikken met een schroevedraaier o.i.d.) en iets er tussen stoppen om te voorkomen dat het weer terugklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:28

Nick Name

SinFest!

Noork schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:23:
Afgezien dat je beter in de handleiding kunt kijken, heb je geen klepjes aan de onderkant?
Ja daar heb je een punt :P, maar in veel handleidingen wordt alleen ingegaan op het vervangen van het geheugen en dat soort zaken.

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_SplinteR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-03 19:24
het was een 2e hands laptop ik moest zelf nog gaan zoeken welk model het nou precies was. maar hij is open! het was dus het paneeltje boven het toetsen bord waar die onder nog vast zat. dom van me dat ik dat niet zelf bedacht had want dat was precies de plek waar alles nog vast zat en ik het niet los kon krijg. dus nu even nieuwe hardeschijf bestellen en dan gaat hij weer perfect werken!

bedankt nick name en noork!