Toon posts:

6 pin s-video?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een video kabel liggen. Met aan de ene kant 6 pin s-video en aan de andere kant 4 pin s-video en een gele tulp.
Waar kan ik die 6 pins s-video in steken want alle adapters en tv's hier hebben 4 pins s-video.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/erlpcg.jpg

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:52

mace

Sapere Aude

Die is voor videokaarten, volgens mij nvidia.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een nvidia videokaart maar daar gaat ie niet in.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:50:
Ik heb hier een video kabel liggen. Met aan de ene kant 6 pin s-video en aan de andere kant 4 pin s-video en een gele tulp.
Waar kan ik die 6 pins s-video in steken want alle adapters en tv's hier hebben 4 pins s-video.

Voorbeeld:
[afbeelding]
Die 6pins hoort in je videokaart en die 4pins hoort in je TV samen en de gele tulp vanzelfsprekend, als je TV geen S-video heeft. Aangezien hier wordt gesplit lijkt het te gaan om een Ati kabel voor een Ati videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier ook een ATI videokaart maar die heeft ook gewoon een 4pins aansluiting en dar past ie ook niet in.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mace schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:52:
Die is voor videokaarten, volgens mij nvidia.
Nope, die hebben nog meer pinnen.
Althans mijn GF4MX440 wel (van wat ik me herinner).

edit:
@ hieronder
Net even gechecked, same here.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 08-11-2008 18:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
ja die van mij heeft er 7 en een blokje horizontaal.

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Er zijn een aantal verschillende S-Video connectoren, zie Wikipedia voor een overzicht. Het komt erop neer dat 4-pins standaard is, en de 6-7-pins versies eigenlijk enkel op videokaarten en sommige apparatuur voorkomen.

www.mayaposch.com

Pagina: 1