Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke printer?

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ouders zijn op zoek naar een nieuwe printer. Er zijn een aantal eigenschappen die nodig zijn.

1. Het moet een All-in-one zijn.
2. De kleuren cartridges moeten apart zijn, dus niet alles in één, zoals bij HP.
3. De printer wordt geinstalleerd op een windows xp machine, en moet detecteerbaar zijn op een mac.
Of de printer moet geinstalleerd kunnen worden via een usb -> ethernet printserver.

Ik dacht zelf aan een Brother DCP-115C, maar ik weet niet hoe deze werkt met het delen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nou, als er iets van het niveau i4004 of later in zit kan hij iig delen, vermenigvuldigen, optellen en aftrekken...

Serieus: "welke ... moet ik kopen?" topics zijn op GoT niet de bedoeling. Een Tweaker kan namelijk zelf ook z'n eisen opstellen heb je gedaan, vervolgens op zoek gaan en als je dan andere vragen tegenkomt, ook die specifiek op te speuren. Dat laatste lijk je niet gedaan te hebben, je geeft ook niet aan waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond en hoe je verder zocht als dat geen antwoord bood. Ook lijk je je niet verdiept te hebben in überhaupt hoe het printer delen bij Windows werkt en of en zo ja hoe dat met MacOS te combineren valt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.