Hallo,
Om een lijst van templates weer te geven heb ik een functie gemaakt die de .html templates uit een directory leest. Nu doet hij die niet sorteren. Ik heb al vanalles geprobeert met asort en dan for each maar hij wil mn array niet sorteren.
Dit is wat ik heb:
Hij plaatst in mijn template perfect alle .html bestanden uit de directory alleen dus in n onlogische volgorde. Iemand enig idee hoe dit te doen?
Groetjes!
Om een lijst van templates weer te geven heb ik een functie gemaakt die de .html templates uit een directory leest. Nu doet hij die niet sorteren. Ik heb al vanalles geprobeert met asort en dan for each maar hij wil mn array niet sorteren.
Dit is wat ik heb:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| // template $dir= "../templates/"; chdir($dir); $directory = explode("/", $dir); if ($dir = @opendir(".")) { while($file = readdir($dir)) { if (is_file($file)) { $templateData = array( 'PAGTEMPLATE' => $file, 'SELECTED' => $file == 'index.html' ? 'selected' : '' ); $xtpl->assign("TEMPLATE", $templateData); $xtpl->parse("main.form.template"); } // if } // while } // if |
Hij plaatst in mijn template perfect alle .html bestanden uit de directory alleen dus in n onlogische volgorde. Iemand enig idee hoe dit te doen?
Groetjes!