Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA64X] faxen dmv analoog modem

Pagina: 1
Acties:

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:16
Hallo Tweakers,

Ik wil graag faxen kunnen versturen via een Dell 64-bits machine met Windows Vista 64-bits.
Ik heb nu diverse computerzaken gebeld, en het internet afgestruint, maar ik krijg maar geen duidelijkheid welk modem geschikt is voor Vista 64bit, en waar ik mee kan faxen.

Het liefste heb ik een extern USB modem.

Nu weet ik dat je ook kunt faxen via internet, maar dan kan ik mijn huidige fax nummer niet meenemen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Grolsch
Hallo Tweakers,

Ben ik nu de enige Vista gebruiker die nog wil faxen :?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom zou je niet een goedkoop modem kopen van 10,- euro en het uittesten. Zorg dat je gewoon bij een winkel koopt waar je het terug kan brengen. Met een Rockwell chipset kan je volgens mij niet zoveel gebeuren.

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Wat is er moeilijk aan?

Je kan toch even op de site van de fabrikant kijken of er een vista64 driver aanwezig is, of anders een belletje plegen? De eerste usb modem die ik bekijk (sweex) is al gelijk raak, en dat zal zeker niet de enigste zijn.

• Grolsch
_H_G_ schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:52:
Wat is er moeilijk aan?

Je kan toch even op de site van de fabrikant kijken of er een vista64 driver aanwezig is, of anders een belletje plegen? De eerste usb modem die ik bekijk (sweex) is al gelijk raak, en dat zal zeker niet de enigste zijn.
zoals ik al aangaf heb ik dus al 2 computer bedrijven gebeld, en allebei vertellen ze me dat het niet kan, vandaar mijn argwaan.

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Grolsch schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:57:
[...]
zoals ik al aangaf heb ik dus al 2 computer bedrijven gebeld, en allebei vertellen ze me dat het niet kan, vandaar mijn argwaan.
Weet niet wat je verstaat onder computerbedrijf, maar ik bedoelde gewoon de fabrikant bellen. Een standaard winkelier kijkt misschien alleen op de doos of naar de gegevens die de importeur levert, waar het (nog) vaak niet gespecificeerd is.

Maar zoals Noork aangeeft. Die cheapo gevallen zijn zo standaard dat de downloadbare vista64 driver vast niet eens nodig is.

• Grolsch
_H_G_ schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:14:
[...]

Weet niet wat je verstaat onder computerbedrijf, maar ik bedoelde gewoon de fabrikant bellen. Een standaard winkelier kijkt misschien alleen op de doos of naar de gegevens die de importeur levert, waar het (nog) vaak niet gespecificeerd is.

Maar zoals Noork aangeeft. Die cheapo gevallen zijn zo standaard dat de downloadbare vista64 driver vast niet eens nodig is.
ok, ik heb er nu 1 van sweex gevonden welke drivers heeft voor Vista 64bits, hopen dat dit modem werkt :)

Pagina: 1