Een kwart van m'n scherm, rechtsonder, licht constant wit op, zowel onder Dos als onder Windows, dus een virus lijkt me ietwat vreemd. Maar als ik er een andere monitor aan hang, dan is het vlak weg. What seems 2 be the cause of this?
monitor stuk ?? ('t is maar een ideetje)
Raar magnetisch veld ?? Staat er een luidspreken vlak bij of een andere monitor... of een TV ?
TL-lampen kunnen soms ook vreemde invloeden hebben...
Raar magnetisch veld ?? Staat er een luidspreken vlak bij of een andere monitor... of een TV ?
TL-lampen kunnen soms ook vreemde invloeden hebben...
edit:
Trunks was net een paar seconden sneller, maar ik heb dan ook meer getypt
Trunks was net een paar seconden sneller, maar ik heb dan ook meer getypt
Danke schon, ich habe die vervelende buisverlichting weggehaald en het zaakje functioneert weer naar behoren. >> Oh ja, Crazy A, bevalt jouw nVidia Riva TNT2 een beetje?
Nou, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Opzich is het beeld niet slecht, maar mijn puter loopt raar traag. Ben al druk bezig met allerlei tweaks, maar een 3DMark2000 score van 1600-nogwat is natuurlijk niks. Als ik op de site van 3DMark kijk en dan vergelijk had ik 3000-4000 moeten halen (ook duron 700 met TNT2 bakkies)
Je moet ook geen typex op je scherm smeren.
Belg zeker
Belg zeker
Verwijderd
Hlpdsk, leg eens uit wat je bedoeld met het verkeerde forum, dit gaat toch over het disfunctioneren van een videokaart/beeldscherm?
Pagina: 1