[Idee] Inzicht in gehele biedingenlijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Dag luitjes, ik maak wel eens gebruik van de veilingoptie in de V&A. Het is best vervelend als mensen terugkomen op hun bod, dat maakt de zaak er niet leuker en nodeloos ingewikkeld op.

Nu is alleen de Top5 aan biedingen zichtbaar. Graag opteer ik voor een optie om (voor degene die iets aanbiedt) de gehele lijst met biedingen zichtbaar te maken zodat er ook contact opgenomen kan worden met anderen als de eerste 5 het af laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Vijf personen om contact mee op te nemen lijkt mij meer dan voldoende. Je kunt een request op devtrack zetten, echter zal je request geen hoge prioriteit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
En wat nu als twee mensen tegen elkaar opbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoezo 5 personen? Als 2 mensen autobieden aan hebben staan tot een bepaald bedrag staan er soms maar 2 of 3 mensen in die hele lijst. Geef toe, het is meer dan 1 om contact mee op te nemen, maar mochten beide afhaken oid dan heb je dus niets aan je veilinglijst met alleen die 2 namen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
That's my whole point being :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het is ook nog zo dat alleen de top 4 zichtbaar is, en niet de top 5, en desnoods alleen voor de eigenaar van de advertentie de top 10 laten zien en de rest van de veilingdeelnemers maar de huidige 4 of 5.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
En toen moesten we maar een reanimatie toepassen om de thread levend te houden.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Jejking schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:00:
En toen moesten we maar een reanimatie toepassen om de thread levend te houden.
Hoezo, je antwoord is toch al gegeven? Inschieten op de devtrack...

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ik dacht meer aan een discussie, de devvers snapten het punt duidelijk niet en ik ben benieuwd wat ze er nu van vinden. Dat horen we niet dus schop ik de draad maar.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Microkid in "\[V&A] V&A feedback bij reactie op ad wee..."
misschien dat we na het weekend meer te weten krijgen ;)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:54

rob_erwt

What does this button do?

Jejking schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:14:
Ik dacht meer aan een discussie, de devvers snapten het punt duidelijk niet en ik ben benieuwd wat ze er nu van vinden. Dat horen we niet dus schop ik de draad maar.
Er nog is nog geen devver die zich er over uit gelaten heeft, dus hoe je weet of wij je punt wel of niet snappen... ;) Sowieso gaan devvers niet over de beslissing of het wel of niet getoond gaat worden. Hooguit over de technische haalbaarheid ervan en dat zou in dit geval, mocht het idd gehonoreerd worden, geen probleem zijn.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat we aan dit specifieke punt al te veel aandacht zullen besteden dit weekend. Verder vind ik je idee best aardig, dus als je de moeite zou willen nemen dit verzoek op devtrack te plaatsen is er best kans dat dit er vroeg of laat doorkomt. Wat Longbeard echter al in zoveel woorden zei: door de volle dev agenda heeft vraag en aanbod niet bijzonder veel prioriteit.

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1