Screenshot imac CPUZ / GPUZ

Pagina: 1
Acties:

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
Hey allemaal,

Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een paar screenshots van de laatste generatie iMac met: de 2.8 CPU en ATI 2600 videokaart.

Ik zou van CPU Z, de het 1ste, 3de en 4de tabblad een screenshot moeten vinden en van gpuz gewoon het eerste. Wie o wie kan mij hiermee helpen.

De persoon van waar ik ze normaal gezien ging krijgen, heeft geen xp / vista meer staan en wilt die niet meer opnieuw installeren.

Alvast bedankt! Een trouwe Apple gebruiker (iMac 3,06, 8800GS, 4 GB) and I love it :p :D

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:11

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb exact dat model hier, maar voordat ik helemaal opnieuw ga opstarten in Windows; waarom wil je die screenshots hebben als je toch al een sneller model hebt? :P

(De HD2600 Pro wordt door de laatste Catalyst drivers trouwens als een HD2600 XT herkend, maar dat kan ook door MobilityMod komen.)

[ Voor 29% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-11-2008 10:40 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• ShaneV
--MeAngry-- schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:37:
Ik heb exact dat model hier, maar voordat ik helemaal opnieuw ga opstarten in Windows; waarom wil je die screenshots hebben als je toch al een sneller model hebt? :P

(De HD2600 Pro wordt door de laatste Catalyst drivers trouwens als een HD2600 XT herkend, maar dat kan ook door MobilityMod komen.)
Ben bezig met een review en die screenshots ontbreken natuurlijk. We vergelijken tussen die 2 modellen :)

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, nou ok, ik heb een screenshot gemaakt. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dsp2MqShLuhzqzOWzsksoXz9/thumb.jpg

Tesla Model Y RWD (2024)

• ShaneV
--MeAngry-- schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:02:
Hmm, nou ok, ik heb een screenshot gemaakt. :)

[afbeelding]
S u p e r ! Bedankt man! Reken maar op een bedankje bij de review!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ok, graag gedaan, ik zie het linkje wel tegemoet komen. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1