ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Het probleem is dat je dan richting allerlei verschillende systemen koppelingen moet leggen omdat er verschillende manieren van winkelmanden vullen is, en het wellicht bij een aantal geheel niet mogelijk is.
Persoonlijk pak ik vaak de winkelmand, en mail de inhoud door met de vraag voor een offerte. Dan wordt alles al voor je ingevoerd, en hoef je enkel te controleren
Persoonlijk pak ik vaak de winkelmand, en mail de inhoud door met de vraag voor een offerte. Dan wordt alles al voor je ingevoerd, en hoef je enkel te controleren
Ik ben geen devver, maar dit lijkt me vrij lastig te realiseren. Er zijn natuurlijk veel diverse pakketten waarmee de PW dan moet communiceren. Het lijkt me onevenredig veel werk ten opzichte van de baten die je ermee hebt.
Maar veel shops hebben een directe link vanuit de PW. Die open ik meestal gewoon, ieder in 1 tab en duw het op die manier in het winkelwagentje. Dat is in elk geval minder werk als het via de webshop zelf zoeken (want ik ben van mening dat de PW stukken beter zoekt dan de gemiddelde webshop).
Maar veel shops hebben een directe link vanuit de PW. Die open ik meestal gewoon, ieder in 1 tab en duw het op die manier in het winkelwagentje. Dat is in elk geval minder werk als het via de webshop zelf zoeken (want ik ben van mening dat de PW stukken beter zoekt dan de gemiddelde webshop).
Zou je niet de winkels een mogelijkheid kunnen geven een xml-bestand te importeren met daarin de identificatienummers (EAN en anderen) en de aantallen? De winkels mogen die vervolgens zelf verwerken en mogen dus ook zelf iets devven om dat te importeren. Zo'n xml-bestand maken lijkt me relatief simpel en ook het versturen moet goed te doen zijn. Het enige is dan dat het aan de shops ligt of ze er iets mee doen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.