Verwijderd

Topicstarter
hallo,
op mn slaapkamer heb ik een 40 inch lcd tv met analoog beeld. het vreemde is dat ned1 t/m sbs6 goed beeld geven, en alle zenders daarna erg veel ruis door het beeld geven. zal een versterker hier iets aan verbeteren, of moet ik toch een digitale decoder aanschaffen. wat weer extra abbonements geld kost bij ziggo.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:10:
hallo,
op mn slaapkamer heb ik een 40 inch lcd tv met analoog beeld. het vreemde is dat ned1 t/m sbs6 goed beeld geven, en alle zenders daarna erg veel ruis door het beeld geven. zal een versterker hier iets aan verbeteren, of moet ik toch een digitale decoder aanschaffen. wat weer extra abbonements geld kost bij ziggo.
Analoog en 40" lcd gaan niet zo goed samen.
Ik heb in mijn huis topbekabeling getrokken en toch blijft het digitaal vele malen beter.

Het kost je geen extra abbonementsgeld bij Ziggo. Althans niet het basispakket, deze kosten betaal je al met je gewone abbonement. Kost je wel een digitale decoder.

wijze woorden

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-02 15:56
Ik denk dat je blij mag zijn dat er analoog een aantal kanalen wel goed doorkomen op een 40'' :)

Verwijderd

Topicstarter
precies, als alles nou slecht was ok, maar het zijn maar een aantal zenders.
ik weet dat je niet dubbel hoeft te betalen voor je basis abbonnement(extra abbo's betaal je wel dubbel), maar ziggo brengt wel administratiekosten ieder jaar in rekening.

Verwijderd

Als de hogere zenders slecht zijn en de lagere goed is dat een teken dat het signaal zwak is. Een versterker zou hier uitkomst kunnen bieden. Maar digitale tv zal echter een stuk beter beeld geven. Analoog op een LCD (en zeker een grote) is niet erg geweldig.