Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• andreZH
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-07-2024
Welke telefoon is het gebruiks vriendelijkst om te sms'en?
ik zit te twijfelen om een sony 903c of HTC touch HD te kopen,
maar wil wel een gemakkelijk te bedienen sms telefoon
met navigatie en foto toestel geintegreerd.

Verwijderd

andreZH schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 06:33:
Welke telefoon is het gebruiks vriendelijkst om te sms'en?
ik zit te twijfelen om een sony 903c of HTC touch HD te kopen,
maar wil wel een gemakkelijk te bedienen sms telefoon
met navigatie en foto toestel geintegreerd.
Ga eens langs een telefoonwinkel en probeer ze beide eens uit, alleen op die manier kom jij erachter wat voor jouw het gemakkelijkst en vriendelijks werkt. Verder misschien kijken of er wat reviews zijn te vinden?

• andreZH
Ga ik ook doen maar wil de ervaring van de forum lezers meenemen om dan
een keuze te maken het proberen bij een winkel.

Verwijderd

Wat heb je zelf aan onderzoek gedaan en waarom weet je daarna nog niet wat iets voor je is?

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Kans is redelijk klein dat er mensen zijn die ervaring met beide hebben. Een objectieve mening hier neerplaatsen wordt dan wel moeilijk. Dit zul je volgens mij toch zelf moeten uitproberen en beslissen.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• andreZH
Ik moet een nieuw abonnement hebben en een nieuw toestel, na enig zoeken en speuren
wordt het aanbod een beetje overweldigend, er zijn allerlei toestellen met verschillende
eigenschappen en bedieningen. Waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe toestellen na langer
gebruik bevallen en dan met name de gebruiksvriendelijkheid. Als je bijvoorbeeld even een
smsje wil versturen en je hebt toetsen die zich moeilijk laten bedienen, of een apapraat dat eerst 5 minuten
nodig heeft om optestarten, Natuurlijk ga ik in de winkel kijken maar voor ik ga kijken
wil ik eerst weten wat bijvoorbaat al de beste keuzes kunnen zijn nog voordat een sluwe
verkoper me omlult en een bepaald apparaat aansmeert omdat hij er nog 10 van heeft liggen.
Eigenlijk zijn mn wensen simpel,
goed bellen,
lekker in het opstellen van sms'jes
goede camera functie
en een navigatie programma.
en een redelijk batterij vermogen.

Denk inderdaad dat je gelijk hebt mbsaerens

PS het gaat me niet speciaal om deze 2 toestellen, er kunnen goede anderen zijn ook.
maakt me niet uit wat voor merk of type als hij maar goed en makkelijk werkt

[ Voor 8% gewijzigd door andreZH op 07-11-2008 08:57 ]

Pagina: 1