Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 computers + 1 case = ??

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik heb een server en een "hoofd" computer draaien in mijn computerhok, en die krengen lopen allebij nogal heet aan, zelfs met een hoop 120mm fans erop, dus nu vroeg ik me af, bestaan er mischien cases waar 2 systemen in gaan? En zou dat beter werken dan 2 kasten naast elkaar?

Ik heb een foto gezien van zon cubus tandem systeem, maar ik vind die nogal erg duur aan 350 dollar zonder voeding. Bovendien is et een amerikaans bedrijf dus betaal je je ziek aan douane.

Afbeeldingslocatie: https://www.arcticmod.com/files/detail/----PROMOTIONS----/MountainMods_Duality.jpg

Bestaat zoiets ook commercieel in nederland, tegen een wat betere prijs?

Ohja, nog een belangrijk probleem dat handig is om te melden. De ene is ATX, de andere BTX

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 00:20 ]

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 22:45
Pas eerst even je spelling aan, want woorden zoals "zon", "cubus" en "bijde" zijn natuurlijk niet echt geweldig.
Even een opmerking over je idee om 2 heetlopende systemen in 1 kast te stoppen. Waarom denk je dat dat beter gaat? In mijn ogen is dat vragen om nog meer problemen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat een kast waar 6x 120mm fans naast elkaar in passen, mischien stiller zal zijn omdat je die grote fans lekker langsaam kunt laten draaien. En als het nodig is, ze vol open te zetten als het spul even hard moet werken.

Moeilijke raampjes en lampjes hoeven voor mij overgens ook niet. Gewoon een blikke trommel die gebouwd is om stil en koel te functioneren is alles wat ik ervan vraag.

btw, Zeuren om spelfoutjes vind onnodig..
Ik schijf geen belangrijk stuk voor tweakers, het is maar een simpele vraag..

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 00:29:
Simpele vragen krijgen simpele antwoorden:
2x zoveel warmtebronnen is 2x zoveel hitte.

Waarom krijgen die dingen het uberhaupt warm, komt er wel verse lucht in je computerhok?

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 00:29:
Typefouten kunnen gemaakt worden maar "bijde" is gewoon een ernstige fout, waarbij ik mij afvraag of je wel weet hoe je het moet spellen. Belangrijk of niet, een beetje correct Nederlands is toch niet teveel gevraagd, lijkt mij. Als jij wil dat wij je vraag serieus nemen, neem jezelf dan in ieder geval serieus en neem de tijd om je bericht even te controleren op spelfouten.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 20:10
universal creations schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 01:31:
[...]

Typefouten kunnen gemaakt worden maar "bijde" is gewoon een ernstige fout, waarbij ik mij afvraag of je wel weet hoe je het moet spellen.
offtopic:
Behoorlijk onder de gordel om iemand hier op aan te vallen, maestro. Voor het zelfde geld heeft OP dyslexie of zwakke plek met Nederlands.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 21:31
Je kunt altijd zelf iets maken, een casemod? Eventueel zelf beginnen ven scratch?

Maar verder, t lijkt me stug dat je daar je lagere temps gaat krijgen. Je hebt hardware wat warmte produceert. Des te meer je in een doos stopt, des te meer warmte der in. Dit kun je wel koelen met fans, maar dat kun je ook per kast. Daarbij is een kast makkelijker te vervoeren, ergens neer te zetten of wat dan ook. 1 grote wordt al snel heel erg lomp!

Je kunt ook altijd water koeling proberen?

[ Voor 4% gewijzigd door GoldenBatt op 07-11-2008 01:48 ]

Specs!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mensen, zeur niet zo over typ/spelfouten. Het gaat om de inhoud. Dat gezegd, het valt steeds weer op dat in topics waar geen moeite in de verzorging gestoken is, ook de inhoud tegenvalt. Dat is hier wederom het geval.

Op GoT verwachten we dat je duidelijk meldt waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen exact vond en hoe je verder gezocht hebt als dat geen oplossing bood. Dan kunnen we gelijk ook zien of je je zoektermen wel goed spelde (zoekmachines snappen spelfouten namelijk niet al te best).

Tenslotte getuigt het van weinig realiteitszin om ook nog eens te verwachten dat er een kant-en-klare oplossing is om twee (qua case design) totaal verschillende layouts in één kast te proppen. Je zult met zo'n afwijkende wens zelf aan de slag moeten.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.