Whatever.
Anders gezeur over de search. Soms wel irri ja.
And now the most interresting part of deze grot
Topics ouder dan een maand moeten gewoon worden afgesloten, dat ze alleen kunnen worden gelezen en voor de rest niets.
Whatever.
Onzin vind ik het. Veel oude topics kunnen uiterst interessant en/of nuttig zijn. Waarom zou je die nou willen afsluiten?!?
Ligt er een beetje aan in welk forum ze staan. Van veel topics in SG zou je niet willen dat ze elke keer weer omhoog gehaald worden. Maar vaak kan het een topic zijn dat door de search gevonden word, en dan is er volgens mij niets aan de hand.
Je kan ze dan nog wel lezen jah, daar gaat het toch om.Op vrijdag 23 februari 2001 13:59 schreef tomato het volgende:
Onzin vind ik het. Veel oude topics kunnen uiterst interessant en/of nuttig zijn. Waarom zou je die nou willen afsluiten?!?
Whatever.
* RobzQ denkt dat dat juist handig is, op die manier kun je voorkomen dat men meerdere keren dezelfde discusie begint.
Wat maakt het nou uit of het topic in 2000 of in 2001 in gestart, als de inhoud maar zinnig is.
Wat maakt het nou uit of het topic in 2000 of in 2001 in gestart, als de inhoud maar zinnig is.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
PsiesOp vrijdag 23 februari 2001 14:14 schreef RobzQ het volgende:
* RobzQ denkt dat dat juist handig is, op die manier kun je voorkomen dat men meerdere keren dezelfde discusie begint.
Ben tegen, zoals al gezegd, dan gaat iedereen weer schreeuwen dat de search moet worden gebruikt.
Laten we eerlijk zijn, mensen weten niet wat ze willen.
Nee, laat het maar lekker zo.
Laten we eerlijk zijn, mensen weten niet wat ze willen.
Nee, laat het maar lekker zo.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1