Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

onderscheid tussen 'simpele' en normale productreviews

Pagina: 1
Acties:

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:44

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Als ik kijk naar een gallery of naar het reviewoverzicht is er niet direct een verschil te zien tussen de 'simpele' en de 'normale' productreviews (bij die laatste natuurlijk wel indirect vanwege de sterwaardering). Misschien kan er een onderscheid gemaakt worden tussen die 2 door middel van een icoontje/kleurtje?

Daarnaast komen in de nieuwsbrieven ook de simpele reviews te staan, waarbij het soms ook nog 's voorkomt dat die allemaal van dezelfde persoon zijn. Zou ook deze selectie beperkt kunnen blijven tot de normale reviews?

And I'm the only one and I walk alone.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het onderscheid zou inderdaad beter aanwezig moeten zijn en in de nieuwsbrief horen de simpele reviews niet vermeld te worden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:04

crisp

Devver

Pixelated

en in de nieuwsbrief horen de simpele reviews niet vermeld te worden.
Fixed in SVN :)

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoe zou dan het onderscheid makkelijk gemaakt kunnen worden?

Je zou een extra kop toe kunnen voegen in het userprofiel waaronder je de ingevulde beoordelingsformulieren neerzet (scheiding).

In het productreviewoverzicht van een user de simpele reviews weglaat omdat daar toch geen tekst in staat en niet interessant is om te lezen (hier dus) of daar ook een scheiding in aanbrengt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik weet dat het niet gewenst is om te kicken, maar ik ben even aan het knutselen geweest en kwam met twee redelijk logische opties om de volwaardige reviews in je gallery (en het user-overzicht) te kunnen scheiden van de simpele reviews. Vanwege de discussiewaarde om met alternatieven te komen is dit iets wat dan wel onder de aandacht moet komen.
Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/Productreviews-scheiden.jpg   Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/Productreviews-scheiden-2.jpg

Ook omdat de drempel om (simpele) reviews steeds lager komt te liggen en je met de productkoppelingen bovenaan een topic snel een simpele review bij elkaar kunt klikken.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Misschien iets wat in de 3.0 stijl past?

//edit
ach nieuw systeem brengt weer nieuwe dingen (even wennen?) - maar ook opties voor verbetering en finetune

[ Voor 59% gewijzigd door himlims_ op 12-10-2009 20:03 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ja, met die sterretjes voor de beoordelingen lijkt het net de beoordeling van de review zelf, wat ik niet echt handig vind.

Ook in het review overzicht heb je nu 2 kolommen met sterren, 1 voor de beoordeling van het product en de andere voor de review zelf...

Pagina: 1