alle poorten door 1 poort sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• Bridelance
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-02 22:37
Ik zit met een groot probleem:

op mijn kot zijn alle poorten geblokkeert behalve poort 80 voor het internet (dit om downloaden via torrents en peer to peer te verbieden)

Nu zouden wij graag wat kunnen gamen, maar dat gaat dus niet :/

Is er een manier om poorten door te sturen via poort 80?? Via tunnel, .... ????

(We kunnen dus ook niets veranderen aan de router-instellingen)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als het al kan dan valt het nog altijd onder Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik en dat is hier niet toegestaan ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Bridelance
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-02 22:37
Beveiliging omzeilen???? internetmisbruik???

sinds waneer is gamen internetmisbruik??

Vroeger was het wel mogelijk, maar toen hebben anderen van op mijn kot (eigenlijk een peda) beginnen downloaden via torrents!
Wat kan ik daar nu aan doen :(

Ik wil gewoon weer als ontspanning een spelletje op het internet kunnen spelen, toch niets verkeerd mee? :?

Verwijderd

Iemand met meer invloed dan jij heeft de boel afgeschermd met een reden. Als jij daar hinder van ondervindt moet je dat bij die persoon aangeven. Als je er zelf omheen probeert te werken is dat weldegelijk een vorm van beveiliging omzeilen. Wie zegt dat die poorten niet zijn dichtgezet omdat het niet de bedoeling is dat het netwerk wordt gebruikt om te gamen? ;)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bridelance schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:59:
Ik wil gewoon weer als ontspanning een spelletje op het internet kunnen spelen, toch niets verkeerd mee? :?
Ik oordeel ook niet over het feit of er iets mis mee is ofzo; maar het is dichtgetimmerd en dat is niet voor niets gedaan. Als je wil gamen moet je naar degene gaan die dat spul beheert en je probleem daar voorleggen; niet eromheen proberen te werken. Daarbij: wie zegt mij dat je straks niet gaat zitten torrent-en met de uitleg die we je (zouden) geven?

Punt is dat iemand schijnbaar over de beveiliging van jullie internet lijn gaat en dat is vast niet zomaar. Als je meer wil dan je nu kunt moet je daar mee in conclaaf gaan, niet met ons.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Volgens mij valt het niet onder dat artikel, dit is heel iets anders dan een wachtwoord of toegang krijgen tot iets waar je anders niet zou komen. Je bent ten slotte gewoon gerechtigd door poort 80 te pompen waar je zelf zin in hebt.

Je bent op zoek naar zoiets als dit volgens mij:
Wikipedia: HTTP tunnel (software)

Succes! (Alleen poort 80 is al irritant genoeg werken spreek ik uit ervaring. (https poorten zijn vaak ook nog open trouwens, 443 dacht ik.))

[ Voor 41% gewijzigd door Hooglander1 op 06-11-2008 23:07 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zie ook :NT Beleid

Probeer het aan te kaarten met de persoon die het dicht heeft gezet..

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

test..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.