Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Oh een bezoekje aan marktplaats laat mij zien dat er iemand in makkinga is die hem graag kwijt wil voor 17,50.
Succes.
/me GA kijkt in welk forum dit wordt gepost en drukt direct maar op het handje.
[ Voor 37% gewijzigd door Guardian Angel op 06-11-2008 22:49 ]
ARME AOW’er
Lol, CS4 voor 17,50pauldegroot schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:44:
Via het minder legale circuit is het nog wel te krijgen maar meer zeg ik ook niet. Behalve *kuch* google *kuch*.
Oh een bezoekje aan marktplaats laat mij zien dat er iemand in makkinga is die hem graag kwijt wil voor 17,50.
Succes.
Tesla Model Y RWD (2024)
Enne, die man meer moeite laten doen, mwoa, hij loopt tegen z'n pensioen aan, als hij al liever niet met 'n nieuwere versie werkt, (en ik 't niet binnen 10 minuten kan vinden) lijkt het mij niet dat hij 't wel kan vinden
Maar goed, morgen Adobe maar 'ns bellen
[ Voor 6% gewijzigd door Ardana op 06-11-2008 22:55 ]
als je buurman de serial nog heeft, moet dit geen probleem zijn.Ardana schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:55:
Oi *blush* ik dacht dat dit voor software algemeen was, had 't - voor software niet gezien.
Enne, die man meer moeite laten doen, mwoa, hij loopt tegen z'n pensioen aan, als hij al liever niet met 'n nieuwere versie werkt, (en ik 't niet binnen 10 minuten kan vinden) lijkt het mij niet dat hij 't wel kan vinden
Maar goed, morgen Adobe maar 'ns bellen
volgens mij kun je zelfs een trial naar full zetten door de serial in te geven, misschien dat je nog ergens een trial op het internet kunt vinden
edit: (deels niet wat je zoekt)
is het geen optie om je buurman naar paint.net te laten kijken? daar zitten de meeste basic functies van photoshop in en het werkt ongeveer hetzelfde. daarnaast is het helemaal gratis.
edit2: heb ook even voor je op de public ftp van adobe gekeken. helaas staat een trial van versie 4 er niet, wel van versie 5!
[ Voor 19% gewijzigd door steffex op 06-11-2008 23:13 ]
Dus... iemand nog 'n ideetje? 'k Kan me gewoon echt niet voorstellen dat daar niet aan te komen is...
Dat was ongeveer de tijd dat de Crazybytes CD packs druk in omoop waren (goede oude middelbare school tijd)
Misshien helpt het je om daar naar te zoeken, maar je zal diep de warez scene in moeten duiken voor zulke oude meuk vrees ik. Je daar bij helpen is tegen de forum regels ook denk ik zo.
[ Voor 10% gewijzigd door SuperNull op 07-11-2008 09:38 ]
Lees dit nog eens:Ardana schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:22:
Dus... iemand nog 'n ideetje? 'k Kan me gewoon echt niet voorstellen dat daar niet aan te komen is...
edit2: heb ook even voor je op de public ftp van adobe gekeken. helaas staat een trial van versie 4 er niet, wel van versie 5!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.