Toon posts:

openschroeven scherm dell

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een dell 24" scherm. ik krijg echter dode pixels na een tijd, en nog enige tijd later begint mijn beeld te trillen. dit enkel aan de rechterkant van het scherm. ik denk dat dit een hitteprobleem is. garantie is wel verlopen
zie foto's op http://users.pandora.be/defrederik/dell

daarmee, hoe kan ik dit scherm openschroeven om even te kijken als ik iets verkeerd zie. eventueel een koeler erin plaatsen?

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Weet je zeker dat die balk een probleem van het scherm is en niet van de videokaart?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Voor een koeler zal denk ik geen plek zijn, zo'n scherm is al zo plat mogelijk gemaakt, dus loze ruimte zal er weinig zijn.

Is dit geen probleem met je videokaart? Wat gebeurt er als je er een ander scherm op aansluit?

:w Onbekend :P

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 06-11-2008 21:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee, het is geen probleem van de videokaart.
heb al op verschillende systemen geprobeert (oude pc, nieuwe pc, laptop,...). met vga en met dvi kabel.
als ik scherm even uitzet en terug aanzet is het weer even goed met het beeld.
ik denk echt een hitteprobleem...

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je maakt de Dell als volgt los: Neem een stuk dun, maar stevig genoeg, plastic. Een bankpas of creditcard is hiet geschikt voor. Schroef de 4 schroeven los bij de VESA aansluiting achterop. Daarna moet je de voorkant los zien te krijgen van de rest. Dat doe je met een stuk plastic om beschadigingen te voorkomen. Als je dat eenmaal los hebt is het simpel om de monitor verder te demonteren.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw