Mobility Radeon HD 3650 en Rivatuner probleem

Pagina: 1
Acties:

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-01 18:02
Ik wil mijn Mobility Radeon HD 3650 overclocken. Dit lukt niet omdat rivatuner de videokaart niet kent. Ik krijg niet alle opties. Wat heb ik gedaan om dit op te lossen.
- Zoeken naar de waardes om in de cfg van rivatuner toe te voegen. kan deze niet vinden.
- Nieuwe Ati Catalyst drivers geinstalleerd.
- Nieuwste Rivatuner geinstalleerd. 2.11

En toch niet te opties om te overclocken. Ik ben bekent met rivatuner. Alleen geen idee hoe ik erachter kom welke waardes in de cfg moet toevoegen om het te unlocke.

Kan iemand mij helpen

Gr,

ps: ik werk niet met atitool, of amd gpu clock. Maar liever Rivatuner omdat je daar je eigen Fan-speeds kan instellen.

[ Voor 10% gewijzigd door StormRider op 06-11-2008 18:52 ]

Verwijderd

ik weet wel dat je ook via een hack voor catalyst je fan speeds in kan stelen,
een vriend van me weet hoe dat moet vanavond post ik wel ff linkje:p

Verwijderd

al gevonden :p
http://www.youtube.com/wa...fDqKmOSOI&feature=related dit is 'm
edit: het is eigenlijk voor de 4850 maar als het goed is werkt dit met elke ati kaart

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 15:28 ]

• StormRider
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:27:
al gevonden :p
http://www.youtube.com/wa...fDqKmOSOI&feature=related dit is 'm
edit: het is eigenlijk voor de 4850 maar als het goed is werkt dit met elke ati kaart
Effe kijken hoe het werkt een reactie volgt, alvast bedankt :) 8)

Heb alles geprobeerd maar lukt niet. De mobillty ondersteund het niet. Dus ik wil toch echt bij rivatuner blijven. Misschien weet iemand de waardes die ik bij de cfg. bij rivatuner toe moet voegen zodatalle opties beschikbaar komen.
Toch bedankt rowan :)

kan iemand me helpen????? 8)7 Ik kom er niet uit

[ Voor 30% gewijzigd door StormRider op 08-11-2008 10:33 ]

Verwijderd

welke vesie van catalyst heb je?

Verwijderd

want op internet vind ik ook dat vanaf versie 8.10 er een optie komt met een slider om de fanspeeds te controleren, maar het zou ook weer kunnen dat dit alleen voor de 4850 os;-)

• StormRider
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:38:
want op internet vind ik ook dat vanaf versie 8.10 er een optie komt met een slider om de fanspeeds te controleren, maar het zou ook weer kunnen dat dit alleen voor de 4850 os;-)
Ik heb 8.4 van toshiba. De driver van ati doet het vaak niet. Ik moet de catalyst van toshiba halen. Met rivatuner zijn de fan speeds veel beter te regelen :)
Maar waar zie je die optie met die slider voor de fanspeeds dan?

Verwijderd

bij dat onderdeel waar je ook de clocks kan instellen.
Ik geloof dat het linksonder in dat lijstje staat, maar ik ben zelf nvidia gebruiker dus weet niet zeker
Pagina: 1