Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Ik heb nogal wat probleempjes met ie7. Volgens mij zijn het problemen met het javascript.

Op de site van tmobile kan ik namelijk niet inloggen op "mijn tmobile" het inlog scherm zit namelijk achter de advertentie , zie klik.

Op de site van mijn werk. Werken de knoppen "telers, nieuws, contact" niet. ( in de bal onderin, als je een andere browser gebruikt bovenin).

Het moet iets te maken hebben met de beveiliging van ie7. In fireofx werkt het wel ook op mijn pa zijn pc met windows 98 er nog op werkt alles. Ik draai overigens xp pro sp3 met alle updates etc . Wie weet er raad...

Verwijderd

Ik denk dat het heeft te maken met de webstandaarden. IE staat er niet om bekend zich hier goed aan te houden, terwijl Firefox zich hier veel beter aan houdt. Een mogelijke oplossing zou dus Firefox of zo iets dergelijks kunnen zijn.

Wat je misschien nog kan proberen is in IE de popups altijd toe te staan en ActiveX altijd uitvoeren aanzetten.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:48:
Ik denk dat het heeft te maken met de webstandaarden. IE staat er niet om bekend zich hier goed aan te houden, terwijl Firefox zich hier veel beter aan houdt. Een mogelijke oplossing zou dus Firefox of zo iets dergelijks kunnen zijn.
Dus zou het er niet uit moeten zien in Firefox ;)

Twanjo: kan je een printscreen plaatsen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Twanjo
Twanjo: kan je een printscreen plaatsen?
Staat toch een links in de ts, of wat wil je precie voor plaatje zien? Ik denk nog steeds dat het iets met het javascript is. Weet alleen niet wat. Zit nu ok te lezen dat java heel wat anders is dan javascript.....

Edit:

Zie dat ik een stukje vergeten was . Bij deze klik.

Url : http://www.bankenchampignons.nl/index.asp

[ Voor 24% gewijzigd door Twanjo op 06-11-2008 17:47 ]

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07 01:24

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

De site van Banken Champignons (grappig, mijn vrouw heeft daar een paar jaar geleden ook gewerkt) doet het bij mij in IE 7 ook niet goed. Het menu staat onder in het scherm en werkt niet echt.

In FireFox en IE 6 doet de site het wel goed.

De site zal wel gemaakt zijn voordat IE 7 bestond en werkt daardoor niet geheel goed omdat ze dingen raar gemaakt hebben of omdat er fouten in zitten die IE 7 niet recht trekt.

• Twanjo
Fatamorgana schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:57:
De site van Banken Champignons (grappig, mijn vrouw heeft daar een paar jaar geleden ook gewerkt) doet het bij mij in IE 7 ook niet goed. Het menu staat onder in het scherm en werkt niet echt.

In FireFox en IE 6 doet de site het wel goed.

De site zal wel gemaakt zijn voordat IE 7 bestond en werkt daardoor niet geheel goed omdat ze dingen raar gemaakt hebben of omdat er fouten in zitten die IE 7 niet recht trekt.
Kun je firefox ie7 en ie6 teglijk op je pc zetten dan? Of heb je ook meerdere pc's. En hoe zit het met de veiligheid als je nu nog ie6 draait?
Pagina: 1