Beste Tweakers,
Ik zit met een vaag probleem. In windows mail heb ik een mail-account die hoort bij m'n domeinnaam. Ik haal die mail binnen via pop3. Daarbij gebruik ik de smtp-server van xs4all, aangezien dat onze isp is. Ik krijg nu alleen steeds als ik een e-mail wil beantwoorden (dus via de reply functie) de volgende foutmelding:
Van: Systeembeheerder
Verzonden: woensdag 5 november 2008 18:53
Aan: Robbert van Leeuwen
Onderwerp: Onbestelbaar: Factuur Stacy Lola's
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: FW: Factuur Stacy Lola's
Verzonden: 5-11-2008 18:53
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'xxxxxxxxx@gmail.com' op 5-11-2008 18:53
550 5.7.1 <bartcrum@gmail.com>... Relaying denied. IP name
lookup failed [81.xx.xxx.x]
Het vreemde, voor mij althans, is dat als ik een nieuwe email schrijf aan dezelfde ontvangers (of aan anderen) die wel gewoon de deur uitgaat. Daarbij krijg ik niet direct deze melding van de 'systeembeheerder'. Maar zo gauw ik een binnen gekregen email wil beantwoorden, lukt dat niet. Weet iemand wat er mis en hoe ik dat weer goed krijg?
Bij voorbaat dank.
Ik zit met een vaag probleem. In windows mail heb ik een mail-account die hoort bij m'n domeinnaam. Ik haal die mail binnen via pop3. Daarbij gebruik ik de smtp-server van xs4all, aangezien dat onze isp is. Ik krijg nu alleen steeds als ik een e-mail wil beantwoorden (dus via de reply functie) de volgende foutmelding:
Van: Systeembeheerder
Verzonden: woensdag 5 november 2008 18:53
Aan: Robbert van Leeuwen
Onderwerp: Onbestelbaar: Factuur Stacy Lola's
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: FW: Factuur Stacy Lola's
Verzonden: 5-11-2008 18:53
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'xxxxxxxxx@gmail.com' op 5-11-2008 18:53
550 5.7.1 <bartcrum@gmail.com>... Relaying denied. IP name
lookup failed [81.xx.xxx.x]
Het vreemde, voor mij althans, is dat als ik een nieuwe email schrijf aan dezelfde ontvangers (of aan anderen) die wel gewoon de deur uitgaat. Daarbij krijg ik niet direct deze melding van de 'systeembeheerder'. Maar zo gauw ik een binnen gekregen email wil beantwoorden, lukt dat niet. Weet iemand wat er mis en hoe ik dat weer goed krijg?
Bij voorbaat dank.