Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VISTA]

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week een gloednieuwe laptop aangeschaft, helemaal compleet met Windows Vista. Hij werkte meteen perfect en ook Vista werkte soepel en snel.
Vervolgens heb ik bij Windows Update gekeken of er nog wat updates waren, en die waren er: 32 essentiële updates maar liefst.
Nu komt windows altijd regelmatige met nieuwe updates en op mijn andere laptop met XP deed ik dit ook altijd, zonder problemen.
Nu ik dus al die updates voor Vista heb geinstalleerd op mijn nieuwe laptop, werkt hij ineens ongelofelijk langzaam!
Iemand een idee? Of zijn er meer mensen die hiermee zitten?

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Beetje karig aan informatie. Een beetje troubleshooten lukt toch wel? Zoals je application en system logs nakijken.

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:34

ByteDelight

Retro computing is alive!

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:15:
...
Nu ik dus al die updates voor Vista heb geinstalleerd op mijn nieuwe laptop, werkt hij ineens ongelofelijk langzaam!
Iemand een idee? Of zijn er meer mensen die hiermee zitten?
Screenshotje takenlijst (CPU/Netwerk)?
Hoe lang heb je er al last van? Misschien is het de nieuwe Windows Search die aan het indexeren is namelijk.

En hoe verzin je zo'n topicnaam... ?!

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Probeer het even opnieuw, maar dan met een topicstart mét informatie aan de hand van je eigen onderzoek (reset de update folder bijvoorbeeld).

Zie daarvoor ook de Windows Clients - Beleid voor wat we daarmee bedoelen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.