Kan geen Vraag & Aanbod feedback geven op verwijderde ad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
Ik heb eind augustus gereageerd op een advertentie, deal gemaakt, heb geld overgemaakt en niets gekregen.

Veel mailtjes gestuurd, uiteindelijk iets over wel op de post gedaan maar blijkbaar niet aan gekomen... jaja... 8)7 Dus er zou een ander setje gestuurd worden per pakketpost, ook niet gebeurd, niets meer gehoord, reageert niet op mails, stort het geld niet terug.

Kortom, ik ben ontevreden en wil graag feedback geven op de persoon in kwestie. Maar dat kan niet omdat:
De gebruiker die je wilt beoordelen, noch jijzelf hebt advertenties staan in ons systeem. Het is dan ook niet mogelijke een beoordeling van deze gebruiker te geven.
Ik heb nog wel een link naar de inmiddels verwijderde advertentie in mijn mail, klik ik daarop, krijg ik keurig de advertentie te zien, maar ook daar als ik op Beoordelen klik, krijg ik dezelfde melding. Waarom kan ik geen feedback geven op een oude advertentie?

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik move dit topic even naar Pricewatch, daar past het denk ik beter dan hier in Lieve Adjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:54

rob_erwt

What does this button do?

Het lijkt erop dat die gebruiker de advertentie die je wilt beoordelen (of al z'n advertenties to be more precise) op 'vervallen' heeft gezet ipv verkocht.

Semantisch gezien is dit correct: een advertentie die niet verkocht is, kan ook niet beoordeeld worden. Maar als iemand zijn advertenties op 'vervallen' zet terwijl het eigenlijk 'verkocht' moet zijn (en je zelf geen (oude) advertenties hebt), levert dat dus helaas problemen op. Daar is helaas weinig tegen te doen.

Wat ik wel kan doen, is de foutmelding even iets meer nuanceren zodat er duidelijker is wat er nu eigenlijk aan de hand is.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

rob_erwt schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:25:
Het lijkt erop dat die gebruiker de advertentie die je wilt beoordelen (of al z'n advertenties to be more precise) op 'vervallen' heeft gezet ipv verkocht.

Semantisch gezien is dit correct: een advertentie die niet verkocht is, kan ook niet beoordeeld worden. Maar als iemand zijn advertenties op 'vervallen' zet terwijl het eigenlijk 'verkocht' moet zijn (en je zelf geen (oude) advertenties hebt), levert dat dus helaas problemen op. Daar is helaas weinig tegen te doen.

Wat ik wel kan doen, is de foutmelding even iets meer nuanceren zodat er duidelijker is wat er nu eigenlijk aan de hand is.
maar dan slipt de verkoper dus door de mazen heen, en met dit truukje heb je dus nooit negatieve feedback, omdat men het simpelweg niet kan invullen;

leuk om te onthouden in de toekomst en maakt de feedback dus erg onbetrouwbaar wanneer mensen dit vaker gaan gebruiken met de daarvoor bedoelde foute intenties.

Ik zie liever niet dat die tekst genuanceerd wordt, maar juist ook op gereageerd kan worden......

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:54

rob_erwt

What does this button do?

Ik ben het op zich wel met je eens, maar dan wordt het niet alleen iets technisch, maar ook een beleidskeuze en daar moeten de V&A admins zich over uitspreken.

In de tussentijd heb ik wel een devtrackje aangemaakt voor de foutmelding aanpassing: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3915

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

True, en dat kan ik begrijpen. Dan is de aangepaste melding i.i.g. beter iets dan niets.

T60P Widescreen

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
Beter dan niets, maar kort gezegd is er dus geen mogelijkheid voor mij om aan mijn mede-tweakers te laten weten dat ze voorzichtig moeten zijn met geld overmaken naar deze bewuste tweaker of beter nog, hem via een of andere 'officiële' tweakers-weg berispen/aanzetten om alsnog het geld terug te storten?

Tja

Pagina: 1