Ik heb eind augustus gereageerd op een advertentie, deal gemaakt, heb geld overgemaakt en niets gekregen.
Veel mailtjes gestuurd, uiteindelijk iets over wel op de post gedaan maar blijkbaar niet aan gekomen... jaja...
Dus er zou een ander setje gestuurd worden per pakketpost, ook niet gebeurd, niets meer gehoord, reageert niet op mails, stort het geld niet terug.
Kortom, ik ben ontevreden en wil graag feedback geven op de persoon in kwestie. Maar dat kan niet omdat:
Veel mailtjes gestuurd, uiteindelijk iets over wel op de post gedaan maar blijkbaar niet aan gekomen... jaja...

Kortom, ik ben ontevreden en wil graag feedback geven op de persoon in kwestie. Maar dat kan niet omdat:
Ik heb nog wel een link naar de inmiddels verwijderde advertentie in mijn mail, klik ik daarop, krijg ik keurig de advertentie te zien, maar ook daar als ik op Beoordelen klik, krijg ik dezelfde melding. Waarom kan ik geen feedback geven op een oude advertentie?De gebruiker die je wilt beoordelen, noch jijzelf hebt advertenties staan in ons systeem. Het is dan ook niet mogelijke een beoordeling van deze gebruiker te geven.
Tja