Ik heb een aantal cellen gevuld met tekst. Ik wil deze teksten allemaal in één cel hebben. Dit kan met de funcie &, maar dan plakt hij alles achter elkaar. Ik wil alles ónder elkaar hebben, dus met een enter na iedere tekst.
Wat ook een mogelijkheid zou zijn, is de cellen met tekst allemaal onder elkaar te zetten. Het probleem wat ik hier heb is dat ik lege cellen ertussen heb zitten en die moeten er tussenuit. Ik heb geprobeerd de tabel, en later ook per kolom, te kopiëren en speciaal te plakken, waarbij ik 'Lege cellen overslaan' heb aangezet, maar dat werkt dus niet.
Een derde mogelijkheid zou zijn als ik alle kolommen onder elkaar zou zetten, in één rij (is wel veel werk, want het zijn 123 kolommen) en dan indien mogelijk met een makkelijke functie alle lege rijen verwijderen.
Het probleem is namelijk dat de lege cellen niet allemaal in dezelfde rij zitten.
Om een situatieschets te geven:
Gewenste resultaat:
OF
Iemand enig idee?
PS: De teksten zijn overigens niet zo simpel als dit. Het zijn volledige zinnen.
Wat ook een mogelijkheid zou zijn, is de cellen met tekst allemaal onder elkaar te zetten. Het probleem wat ik hier heb is dat ik lege cellen ertussen heb zitten en die moeten er tussenuit. Ik heb geprobeerd de tabel, en later ook per kolom, te kopiëren en speciaal te plakken, waarbij ik 'Lege cellen overslaan' heb aangezet, maar dat werkt dus niet.
Een derde mogelijkheid zou zijn als ik alle kolommen onder elkaar zou zetten, in één rij (is wel veel werk, want het zijn 123 kolommen) en dan indien mogelijk met een makkelijke functie alle lege rijen verwijderen.
Het probleem is namelijk dat de lege cellen niet allemaal in dezelfde rij zitten.
Om een situatieschets te geven:
Tekst 1 | Tekst 2 | Tekst 3 | Tekst 4 |
Tekst 1a | Tekst 3a | Tekst 4a | |
Tekst 1b | Tekst 2a | ||
Tekst 2b | Tekst 3b | ||
Tekst 1c | Tekst 2c | Tekst 4b |
Gewenste resultaat:
Tekst 1 Tekst 1a Tekst 1b Tekst 1c | Tekst 2 Tekst 2a Tekst 2b Tekst 2c | Tekst 3 Tekst 3a Tekst 3b | Tekst 4 Tekst 4a Tekst 4b |
OF
Tekst 1 | Tekst 2 | Tekst 3 | Tekst 4 |
Tekst 1a | Tekst 2a | Tekst 3a | Tekst 4a |
Tekst 1b | Tekst 2b | Tekst 3b | Tekst 4b |
Tekst 1c | Tekst 2c | ||
Iemand enig idee?
PS: De teksten zijn overigens niet zo simpel als dit. Het zijn volledige zinnen.
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.