[RA3] Beveiliging werkelijk zo draconisch?

Pagina: 1
Acties:

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 13:02
Welnu, ik download graag spellen. Waaronder ook dus Red Alert 3. Afgezien van het gemak (misschien dat Steam in de buurt komt), doe ik dat vooral om het uit te proberen (geld is geld, en je kan het maar in keer uitgeven).

Afijn, het wil nu dat Red Alert 3 mij zodanig bevalt dat ik tot aankoop wil overgaan. Maar ik vind die kopieerbeveiliging erg onduidelijk. Huur ik nu daadwerkelijk het spel voor een beperkt aantal installaties, of is het simpelweg een kwestie van maximaal (3, 5?) computers tegelijk (waarbij je dus, door te de-installeren, weer een installatie terugkrijgt)? Wie weet hier de details van?

Verwijderd

het gaat per windows systeem volgens mij. Volgens mij kun je kunt deze vragen al beantwoord terug vinden in het centrale ra3 topic.
*search

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 12:30 ]

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-01 20:44
je hebt je volledige demo toch al? dan zou ik zeggen, dat je je RA3 koopt, en in de kast zet. Dan is je geweten ook weer gesust, en kun je toch verderspelen zonder draconische maatregelen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

DrClaw schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:39:
je hebt je volledige demo toch al? dan zou ik zeggen, dat je je RA3 koopt, en in de kast zet. Dan is je geweten ook weer gesust, en kun je toch verderspelen zonder draconische maatregelen.
Dag updates, dag online spelen...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je kan het spel tegelijk op 5 verschillende systemen.

Uninstallen levert je NIET een revoke op. (nog niet).

Formatteren en herinstalleren op hetzelfde systeem telt als 1 installatie, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken.

Tenzij je de hardware echt FEL veranderd zal er geen nieuwe activatie worden gebruikt.

Binnenkort komt er een revoke tool uit.

En binnen x-aantal jaar een patch om de activatie eruit te slopen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Revoke tool. Je hebt het spel al gekocht, gaan ze je nog lastig vallen met bijprogrammaatjes en regeltjes :X

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dit zou in de installatie moeten zitten.

Maar aangezien dit niet klaar was, en de meeste mensen pas na zoveel maanden aan hun 5 installaties komen brengen ze het later uit.

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 13:02
Snake schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:17:
Dit zou in de installatie moeten zitten.

Maar aangezien dit niet klaar was, en de meeste mensen pas na zoveel maanden aan hun 5 installaties komen brengen ze het later uit.
Dus je zou het op vertrouwen moeten nemen dat dit wel nog gaat komen. Het lijkt me toch vrij duidelijk met het hele Spore gebeuren dat ze dit niet nodig achten voor de gemiddelde consument. Kwalijke zaak, zeker omdat piraterij ze nu gaat raken waar dat voorheen nog niet het geval was; daadwerkelijke kopers die het spel in de winkels laten liggen.

*idiots

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sgreehder schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:53:
[...]

Dus je zou het op vertrouwen moeten nemen dat dit wel nog gaat komen. Het lijkt me toch vrij duidelijk met het hele Spore gebeuren dat ze dit niet nodig achten voor de gemiddelde consument. Kwalijke zaak, zeker omdat piraterij ze nu gaat raken waar dat voorheen nog niet het geval was; daadwerkelijke kopers die het spel in de winkels laten liggen.

*idiots
Het komt er. Al was het maar dat ze dan geen mensen meer aan de helpdesk moeten zetten voor dit.

Pagina: 1