• Ali_van_G
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11-2025
Ik wil graag een DFI lanparty moederbord kopen, maar de enige winkel die ik kan vinden die deze moederborden verkopen is www.pchut.nl.

Ik vroeg me af of mensen ook andere winkels wisten waar deze moederborden te koop zijn.

alvast bedank

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik heb mijn DFI mobo in duitsland gekocht. http://www.hpm-computer.de/
Zeer goede ervaring met deze duitsers.
Er zijn meerdere Duiste webshops maar zo 123 weet ik de naam er niet van.

De Nederlandse DFI markt is echt klein. Er zijn bijna nergens meer DFI's te koop in Nederland.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10-2025
Alternate levert ze ook, alleen niet uit eigen voorraad. Alternate Duitsland heeft ze kant-en-klaar liggen, dus met een mailtje en een week geduld heb je er ook één.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

DFI levert niet in de Benelux. Ik ben zelf met een review bezig geweest voor een DFI en heb toen ook te horen gekregen dat DFI's in de Benelux niet verkocht worden. Waar het precies ligt weet ik niet, maar wil je een DFI hebben dan zul je inderdaad naar Duitsland moeten gaan.

Gezien dit topic niet van technische aard is geef ik het gelijk een schopje naar SF

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Abductor schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:09:
Alternate levert ze ook, alleen niet uit eigen voorraad. Alternate Duitsland heeft ze kant-en-klaar liggen, dus met een mailtje en een week geduld heb je er ook één.
Dat had ik voor mijn DFI bord ook gedaan. Helaas werd door Alternate Nederland, niks van het filiaal van Duitsland geleverd

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Correctie, geen enkele distributeur wil ze verkopen in Nederland.

March of the Eagles

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Hacku schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:03:
[...]

Correctie, geen enkele distributeur wil ze verkopen in Nederland.
BAS distributie heeft het wel een tijdje gedaan. Alleen het zijn nogal tweaker bordjes, dus de RMA kan de boel wel eens genekt hebben ben ik bang.

Verwijderd

Alternate Duitsland komt de mijne vandaan, prima shop daar.
De benelux komt op zich niet aan de vooropgestelde aantallen die moeten worden verkocht volgens DFI, daarom dat we uit de boot vallen.
Bytes@work had er vroeger veel, maar toen vroegen ze hem om er 30 per maand te verkopen, en dat haalde hij gewoon niet.

• Ali_van_G
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11-2025
thx voor alle info. ben nu lekker aan het rondkijken naar de mogelijkheden :)

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
dominator schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:45:
[...]

BAS distributie heeft het wel een tijdje gedaan. Alleen het zijn nogal tweaker bordjes, dus de RMA kan de boel wel eens genekt hebben ben ik bang.
Weet ik, de reden dat ze ermee gestopt zijjn kwam door teveel RMA.

March of the Eagles

Pagina: 1