Hallo allemaal
ik zit met een probleem en zal als eerste even de gegevens geven van mn pc.
E8500 wolfdale @ 4.4Ghz
Asus P5E Deluxe X48
Xigmatek cpu koeler
creative xfi extreme music
hd4870 512 HIS
HD4850 Sapphire
500Gb WD Raid0
coolermaster M620
het probleem is dus dat ik in catalyst center crossfire niet kan aanvinken omdat het zich niet laat zien
Dit met 8.9 en 8.10 drivers , oudere drivers werken al helemaal niet mee.
De eerste keer dat de videokaarten erin zaten icm 8.9 werkte crossfire enigszins wel in CCC maar in de benchmarks zag ik geen vooruitgang.
GPU/Z zegt ook dat er maar 1 gpu in de pc zit terwijl er dus duidelijk 2 in zitten
De videokaarten hebben beide een eigen 16x pci slot dus in totaal 32 lanes tot hun beschikking dus dit kan het probleem niet zijn , ook de 6pins stroomaansluiting is aangesloten op beide kaarten met ruime een stroom marche .
Ook de crossfire bruggetjes zijn aangesloten dus alles zit goed op zn plek.
wat ik nog meer heb geprobeerd :
op google kijken wat mensen daar als oplossing hadden maar niks mocht baten.
verse windows vista
Kaarten omgewisseld.
Ik kan er dus niet meer achter komen dus ik hoop dat iemand hier de oplossing heeft
ik zit met een probleem en zal als eerste even de gegevens geven van mn pc.
E8500 wolfdale @ 4.4Ghz
Asus P5E Deluxe X48
Xigmatek cpu koeler
creative xfi extreme music
hd4870 512 HIS
HD4850 Sapphire
500Gb WD Raid0
coolermaster M620
het probleem is dus dat ik in catalyst center crossfire niet kan aanvinken omdat het zich niet laat zien
Dit met 8.9 en 8.10 drivers , oudere drivers werken al helemaal niet mee.
De eerste keer dat de videokaarten erin zaten icm 8.9 werkte crossfire enigszins wel in CCC maar in de benchmarks zag ik geen vooruitgang.
GPU/Z zegt ook dat er maar 1 gpu in de pc zit terwijl er dus duidelijk 2 in zitten
De videokaarten hebben beide een eigen 16x pci slot dus in totaal 32 lanes tot hun beschikking dus dit kan het probleem niet zijn , ook de 6pins stroomaansluiting is aangesloten op beide kaarten met ruime een stroom marche .
Ook de crossfire bruggetjes zijn aangesloten dus alles zit goed op zn plek.
wat ik nog meer heb geprobeerd :
op google kijken wat mensen daar als oplossing hadden maar niks mocht baten.
verse windows vista
Kaarten omgewisseld.
Ik kan er dus niet meer achter komen dus ik hoop dat iemand hier de oplossing heeft