Mijn gebruikers kunnen hier geen mail ontvangen groter dan 10 MB. Lastig, mag best omhoog naar 25 MB. Maar hoe is dat in te stellen?
EDIT: zie onderaan.
[Exchange 2003 server op SBS]
De afzender krijgt een 5.2.3 fout: mailbox size exceeded, or mailbox full.
Zelfde mailtje naar privé adres versturen werkt wél, dus uitgaande server kan het wel aan.
Usersettings hebben allemaal GEEN limiet, en ook geprobeerd op 25600kB, maakt geen verschil.
Default settings en general settings idem.
De tussenliggende mailhost DNS forwarder heeft limiet op 30MB staan, zou dus ook geen probleem moeten zijn.
ps: het gaat hier dus niet om de grootte van de mailbox, maar om de max grootte van een te ontvangen mailtje.
Wie helpt? Alvast bedankt!
EDIT: de default size heb ik nu overruled, en dat werkt beter. Maar waar is de default size zelf in te stellen?
EDIT: zie onderaan.
[Exchange 2003 server op SBS]
De afzender krijgt een 5.2.3 fout: mailbox size exceeded, or mailbox full.
Zelfde mailtje naar privé adres versturen werkt wél, dus uitgaande server kan het wel aan.
Usersettings hebben allemaal GEEN limiet, en ook geprobeerd op 25600kB, maakt geen verschil.
Default settings en general settings idem.
De tussenliggende mailhost DNS forwarder heeft limiet op 30MB staan, zou dus ook geen probleem moeten zijn.
ps: het gaat hier dus niet om de grootte van de mailbox, maar om de max grootte van een te ontvangen mailtje.
Wie helpt? Alvast bedankt!
EDIT: de default size heb ik nu overruled, en dat werkt beter. Maar waar is de default size zelf in te stellen?
[ Voor 8% gewijzigd door teake op 06-11-2008 11:27 . Reden: werkt nu deels. ]