• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-02 15:56
Ik wilde net mijn Ziggo smartcard registreren (vorige week gekocht) maar moet aangeven welke ontvanger ik nu heb. Nu heb ik een harddisk recorder ontvanger van Samsung maar zojuist een Alphacrypt besteld voor mijn bravia. Wat kan ik het beste aangeven bij registratie?
Maakt het uberhaupt iets uit wat je registreert?

Kon dit in andere topics nergens vinden.

Dit kan ik kiezen:

BASIS ONTVANGER (DIGI 1 / HUMAX / SAMSUNG / PHILIPS)
HD ONTVANGER (HUMAX / SAMSUNG)
HARDDISK RECORDER (PVR) (HUMAX / SAMSUNG / SIEMENS)
LCD-SCHERM + ONTVANGER (HUMAX 23'' / HUMAX 32'' / JVC)

Overigens ga ik mijn samsung decoder aan mijn ouders geven en krijg ik hun oude samsung decoder terug (zonder harddisk) wellicht is het verstandig dat dan maar aan te kruisen?

:?

[ Voor 36% gewijzigd door stefan_el op 06-11-2008 11:26 ]

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
stefan_el schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:11:
Ik wilde net mijn Ziggo smartcard registreren (vorige week gekocht) maar moet aangeven welke ontvanger ik nu heb. Nu heb ik een harddisk recorder ontvanger van Samsung maar zojuist een Alphacrypt besteld voor mijn bravia. Wat kan ik het beste aangeven bij registratie?
Maakt het uberhaupt iets uit wat je registreert?

Kon dit in andere topics nergens vinden.

Dit kan ik kiezen:

BASIS ONTVANGER (DIGI 1 / HUMAX / SAMSUNG / PHILIPS)
HD ONTVANGER (HUMAX / SAMSUNG)
HARDDISK RECORDER (PVR) (HUMAX / SAMSUNG / SIEMENS)
LCD-SCHERM + ONTVANGER (HUMAX 23'' / HUMAX 32'' / JVC)

Overigens ga ik mijn samsung decoder aan mijn ouders geven en krijg ik hun oude samsung decoder terug (zonder harddisk) wellicht is het verstandig dat dan maar aan te kruisen?

:?
Als je dan toch een keuze moet maken dan spreekt deze voorzichzelf: LCD-SCHERM + ONTVANGER (HUMAX 23'' / HUMAX 32'' / JVC)

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
mrc16 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:27:
[...]

Als je dan toch een keuze moet maken dan spreekt deze voorzichzelf: LCD-SCHERM + ONTVANGER (HUMAX 23'' / HUMAX 32'' / JVC)
Gewoon inderdaad iets invullen, maakt geen kont uit.