Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

upc hdtv box gebruiken op een ziggo netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo!

aangezien ik nog een hdtv box heb liggen van upc die hem niet terug vraagt :)
en ik verhuist ben naar een ziggo aansluiting vroeg ik mij af of ik voor 3,95 het hd tv pakket van ziggo kan bestellen en dan met de upc hdtv box de hd zenders van ziggo bekijken met natuurlijk de smartcard van ziggo in de hdtv box van upc is dat mogenlijk??

dan hoef ik niet apart een hdtvbox van ziggo te kopen scheelt weer geld ! :)

iemand een idee?

greetz!

Verwijderd

Dat is niet mogelijk, UPC gebruikt een compleet ander coderingssysteem dan Ziggo.
Dus je zult toch een andere decoder moeten kopen.

Verwijderd

Topicstarter
aaah had al zoiets verwacht maar ja helaas :(

bedankt voor je snelle reactie!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
@2DIE4: Om te voorkomen dat er in de toekomst kosten in rekening worden gebracht voor de Mediabox die je nog in bezit hebt vraag ik je om een mail te sturen naar webcare@upc.nl.
Als je dat doet onder vermelding van"Reactie op Tweakers" zal ik zorgen voor een retourdoos waarmee je de mediabox gratis kunt terugsturen.

VodafoneZiggo-webcare

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-11 21:57
Kijk, dat is nog eens netjes.

Verwijderd

VodafoneZiggo schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:47:
@2DIE4: Om te voorkomen dat er in de toekomst kosten in rekening worden gebracht voor de Mediabox die je nog in bezit hebt vraag ik je om een mail te sturen naar webcare@upc.nl.
Als je dat doet onder vermelding van"Reactie op Tweakers" zal ik zorgen voor een retourdoos waarmee je de mediabox gratis kunt terugsturen.
Dan moet ik daar ook maar eens heen mailen. Ik heb er ook nog steeds 1 (geen hd of dvr) staan die nog terug mag. Ondanks dat ik heb aangegeven dat ik nog zo'n retourdoos moest ontvangen bij het ingebruiknemen van m'n mediabox met dvr. Eventuele kosten die jullie in rekening gaan brengen omdat ik nog zo'n decoder in huis heb staan door jullie administratieve onkunde kun je begrijperlijkerwijs ergens steken waar de zon niet schijnt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 14:04 ]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb ook nog een oude upc digitale ontvanger staan, sinds ik een upc hdtv ontvanger heb. Beetje slecht geregeld daar bij UPC.

edit: beetje offtopic besef ik net, sorry

[ Voor 15% gewijzigd door Quantor op 12-11-2008 14:15 ]

Pagina: 1