Beste medetweakers, ik heb deze week mijn opstelling aangepast van 2 naar 4 gyg en er maar gelijk twee Club3d GeForce 9500GT kaarten bijgekocht. Als ik deze echter allebij in plaats en in mijn bios aangeef dat hij beidde kaarten moet/mag gebruiken krijg ik een BSOD. Als ik vervolgens aangeef dat hij er één mag gebruiken in mijn bios gaat alles goed.
Ik draai Vista x64 ultimate op mijn PC en ik heb het één en ander gelezen over dat vista geen goed SLi ondersteuning heeft. Ik heb de EZ-Plug op mijn moedebord aangezet en de kaarten zijn verbonden met een SLi Brug.
Heeft iemand een idee van waar het probleem zou kunnen liggen of wat ik nog zou kunnen doen. ik was van plan om XP x64 te installeren om te kijken of dat iets oplost. Maar als het even kan zou Vista blijven draaien mijn voorkeur hebben.
Alvast bedankt voor wleke hulp jullie ook maar kunnen geven,
Alboreas
Ik draai Vista x64 ultimate op mijn PC en ik heb het één en ander gelezen over dat vista geen goed SLi ondersteuning heeft. Ik heb de EZ-Plug op mijn moedebord aangezet en de kaarten zijn verbonden met een SLi Brug.
Heeft iemand een idee van waar het probleem zou kunnen liggen of wat ik nog zou kunnen doen. ik was van plan om XP x64 te installeren om te kijken of dat iets oplost. Maar als het even kan zou Vista blijven draaien mijn voorkeur hebben.
Alvast bedankt voor wleke hulp jullie ook maar kunnen geven,
Alboreas