Toon posts:

GeForce 2 MX overklokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij OC een fan (blue Orb) besteld voor mijn GeForce 2 MX. Memory draait nou op 287 (geloof ik) Wat is een goede snelheid ,mét fan?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 21:36
287MHz!?!?!??!! ga weg man. ik haal net 225 en da is al een goeie prestatie. Bah wat een onzin. 287 is gewoon niet mogelijk.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:29
Zekers ja. Mijn mem draait op 218
en dan heb ik soms al het idee dat ik net wat verkeerde pixeltjes zie.

maar hij zegt ook 'geloof ik'

UNOX: The worst operating system

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 21:36
Mja, dan gelooft ie iets verkeerd :+

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dacht al dat kan nooit man, ik heb d8 ik 365 met mun geforce 2 gts dacht da mx iets van 210 haalde

Verwijderd

Topicstarter
Okay, dat klopt dus niet! Fijn dat jullie het daar over eens zijn :)
Maar eh, heeft er nog iemand een zinnig antwoord op mijn vraag?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
|:( dat kun je niet zeggen, elke GPU is anders net zoals met CPU

Verwijderd

Gewoon proberen hoe hoog ie komt zonder dat je gekke dingen krijgt. (strepen/puntjes ed).

Uitproberen dus.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Om eerst maar je vraag te beantwoorden:
Mooie snelheid is alles boven 200 (zolang beeld maar perfect blijft, het heeft niet veel zin om heel hoog te zetten, om er dan achter te komen dat ie bij zware belasting gek gaat doen). Overklokken van de core heeft veel minder zijn (bij een MX iig), je hoeft je core ook niet hoger te zetten dan je MEM-speed. Ik weet niet welke MX je hebt, maar een std MX heeft mem-speed 166 (bij core 175), dan heeft het dus geen zin om core hoger te zetten, zolang je mem niet ruim overklokt.

Maar dan nog iets: weet iemand hoe je een (in mijn geval Hercules) MX (of andere GF/GF2) overklokt via BIOS ofzo, maar iig iets wat initialiseerd ruim voordat windows desktop geladen is, want nu klokt ie hem over vlak nadat ik aangelogd ben in win2k, en dat is eigenlijk best wel irritant.

Verwijderd

Daar ben ik ook naar opzoek. Ik weet dat er al wel een bios flash is voor geforce gts met tvout. Maar de gewone (pure) die ik heb, daar ben ik nog niks voor tegengekomen. :/
Pagina: 1